دانلود و خرید کتاب هامپتی دامپتی دن سنتت ترجمه میترا امیری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب هامپتی دامپتی اثر دن سنتت

کتاب هامپتی دامپتی

نویسنده:دن سنتت
امتیاز:
۴.۵از ۱۵ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب هامپتی دامپتی

کتاب هامپتی دامپتی داستانی از دن سنتت با ترجمه میترا امیری است. این داستان درباره یک تخم به اسم هامپتی دامپتی است که بعد از سقوط از یک بلندی از ارتفاع می‌ترسد و ترسش اجازه نمی‌دهد از زندگی‌اش لذت ببرد اما او تصمیم دیگری گرفته است. 

این کتاب در سال ۲۰۱۷ نامزد جایزه بهترین کتاب مصور سال  و در سال ۲۰۱۹ نامزد جایزه مونارک شد. 

انتشارات پرتقال با هدف نشر بهترین و با کیفیت‌ترین کتاب‌ها برای کودکان و نوجوانان تاسیس شده است. پرتقال بخشی از انتشارات بزرگ خیلی سبز است.

درباره کتاب هامپتی دامپتی

هامپتی دامپتی یک تخم است که عاشق بالای دیوار است. او دوست دارد نزدیک پرنده‌ها باشد و با آن‌ها حرف بزند اما یک روز از بلندی به پایین می‌افتد. خوشبختانه مردم شهر سریع او را به بیمارستان می‌رسانند و دوباره می‌توانند تکه‌های شکسته بدنش را سرهم کنند. اما خب بعد از این اتفاق او از بلندی می‌ترسد. آنقدر که نمی‌تواند از زندگی‌اش لذت ببرد.... بنابراین تصمیم می‌گیرد تا کاری انجان دهد. 

این کتاب در سال ۲۰۲۰۲ نامزد جایزه کتاب سال کارولینای جنوبی اعلام شد. 

کتاب هامپتی دامپتی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

خواندن این کتاب را به تمام کودکان و نوجوانان پیشنهاد می‌کنیم. اگر دوست دارید درباره بعضی از موضوعات مانند مواجه با یک رویداد ناگوار با کودکان صحبت کنید، این داستان به شما کمک می٬کند. 

درباره دن سنتت

دن سنتت در سال ۱۹۷۵ متولد شد. او نویسنده و تصویرگری است که در سال ۲۰۱۵ مدال کلدکات را از آن خود کرد. او در حال حاضر برای کمپانی دیزنی سریال می‌سازد. 

نظرات کاربران

i._.shayan
۱۴۰۰/۱۰/۰۷

هیچ وقت فکر نمی کردم یک کتاب کودکان بتونه اختلال پس از حادثه(PTSD) رو به این خوبی توضیح بده اینکه اون اتفاق چطور میتونه به یک ترس دائم تبدیل بشه که زندگی فرد رو مختل میکنه و جلوش رو از

- بیشتر
Elham jannesari
۱۳۹۹/۱۲/۱۷

چقدر خوشم اومد از خلاقیت این داستان

mahtab&friends
۱۴۰۱/۰۵/۲۷

در مورد ترسه و به طور خاص ترس پس از حادثه. خلاقیت خوبی در ایده داشته پ. تصویرگری هم معنادار و مکمل متنه ولی کلمات و لحن و پایان بندی ممکنه برای کودک مناسب نباشه توصیه می کنم والد یا

- بیشتر
Book worm
۱۴۰۰/۰۱/۲۰

عجب ایده ای😦

سیامک
۱۴۰۱/۰۷/۲۷

خواندنی و دیدنی 👍

nazi.habi
۱۴۰۱/۰۱/۰۱

در مورد شجاعت و کنار گذاشتن ترسه.

Amir10
۱۴۰۰/۱۲/۱۲

چقدر این کتاب خوب است. نویسنده توانسته به سادگی در کوتاه‌‌‌‌ترین صفحات اختلال استرس پس از سانحه(PTSD)، را از زبان یک تخم‌‌مرغ به تصویر بکشد. از خواندنش لذت بردم.

Unknown
۱۴۰۱/۰۲/۲۳

کتاب صد و سی و چهارم

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۳۶ صفحه

حجم

۲٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۳۶ صفحه

قیمت:
۲۴,۸۰۰
تومان