دانلود و خرید کتاب موش راهزن جولیا دانلدسون ترجمه آزاده شاکر بازارنو
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب موش راهزن اثر جولیا دانلدسون

کتاب موش راهزن

معرفی کتاب موش راهزن

کتاب موش راهزن داستانی از جولیا دانلدسون با تصویرگری آکسل شفر است. این داستان درباره یک موش شرور و مخوف است که هر روز سر راه موجودات دیگر سبز می‌شود و خوراکی‌هایشان را از آن‌ها می‌دزدد. این کتاب را آرزو شاکر به فارسی ترجمه کرده است. 

انتشارات پرتقال با هدف نشر بهترین و با کیفیت‌ترین کتاب‌ها برای کودکان و نوجوانان تاسیس شده است. پرتقال بخشی از انتشارات بزرگ خیلی سبز است.

درباره کتاب موش راهزن

«شیرینی و خامه شکلاتی ات را به من بده! شکلات و کیکت را به من بده! من موش راهزنم! درست شنیدی! من موش راهزنم!» این جمله معروفی است که اگر سر راه موش راهزن سبز شده باشید حتما از او شنیده‌اید. موش راهزن، موجود شرور و مخوفی بود که هر روز سر راه حیوانات بیچاره جنگل سبز می شد و هر چیزی را که دلش می‌خواست، می‌دزدید و می‌خورد. اصلا برایش فرقی نمی‌کرد که آن خوراکی‌ها چیست. آجیل کهنه است یا برگ سبز یا شبدرهای چهارپر... 

خب حتما می‌دانید که او هیچوقت از بقیه حیوانات تشکر هم نمی‌کرد. او حتی یک بار یونجه‌های اسب خودش را هم دزدید! موش به دزدی و راهزنی ادامه داد و هر روز با خودرن غذای بقیه چاق و چله‌تر از قبل می‌شد. حیوانات دیگر هم لاغر می‌شدند. جنگل برای آن‌ها اصلا جای امنی نبود. اما یک روز اتفاق عجیبی افتاد...

کتاب موش راهزن را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

کتاب موش راهزن داستان جالبی برای تمام بچه‌های گروه پیش از دبستان و کودکانی که به مدرسه می‌روند، دارد. والدین و مربیان کودک نیز می‌توانند از محتوای این کتاب استفاده کنند. 

درباره جولیا دانلدسون

جولیا دانلدسون در سال ۱۹۴۸ در لندن متولد شد. او در دانشگاه بریستول، تئاتر و زبان فرانسه خوانده و نویسنده کتاب مشهور گروفالو است و نمایش‌نامه، داستان و شعر برای کودکان می‌نویسد. کتاب‌هایش تا امروز به بیش از ۷۰ زبان ترجمه شده و بیش از ۶۰ میلیون نسخه فروخته است. جولیا دانلدسون از نویسندگان پرفروش حوزه کودک و نوجوان است و جایزه کتاب کودکان سال‌های ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۳ را دریافت کرده است.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۳۶ صفحه

حجم

۳٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۳۶ صفحه

قیمت:
۱۲,۰۰۰
تومان