دانلود و خرید کتاب سینگوالا ویکتور ریدبرگ ترجمه سعید مسیحا
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب سینگوالا اثر ویکتور ریدبرگ

کتاب سینگوالا

انتشارات:نشر پنگوئن
دسته‌بندی:
امتیاز:
۵.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب سینگوالا

کتاب سینگوالا داستانی عاشقانه نوشته ویکتور ریدبرگ، نویسنده سرشناس سوئدی با ترجمه سعید مسیحا است. این داستان از عشقی سخن می‌گوید که در دل دو جوان از دو قوم کاملا متفاوت شکل می‌گیرد. 

ویکتور ریدبرگ در کتاب سنگوالا داستانی عاشقانه را نوشته است. عاشقانه‌ای که میان دو قوم کاملا متفاوت شکل می‌گیرد و حتی شاید بتوان آن را به عشقی غیر مجاز میان دو فرهنگ و تاریخ که مقابل هم هستند، تعبیر کرد. 

اما در همین حال او در پی رساندن پیامی روحانی به خوانندگانش است. او از تحول فکری و دگرگونی یک انسان صحبت می‌کند. معجزه‌ای که یک عشق زمینی می‌سازد و در نهایت راهش را به سوی تبدیل شدن به عشقی آسمانی باز می‌کند.

کتاب سینگوالا را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

علاقه‌مندان به ادبیات داستانی جهان و دوست‌داران کتاب‌های عاشقانه را به خواندن کتاب سینگوالا دعوت می‌کنیم. 

درباره ویکتور ریدبرگ

ویکتور ریدبرگ در سال ۱۸۲۸ متولد شد. در کودکی مادر و خواهرش را به دلیل ابتلا به بیماری وبا از دست داد. غم این فقدان چنان برای پدرش سنگین بود که او را به بیماری روحی دچار کرد و توانایی مراقبت از فرزندانش را از او گرفت. او و خواهر و برادرش به یک پرورشگاه رفتند و بعد از آتش سوزی پرورشگاه خانواده‌ای او را به فرزندی قبول کرد. 

در دوران دانشگاه به دلیل مشکلات مالی مجبور به ترک تحصیل شد. از سال ۱۸۴۷ به کار روزنامه نگاری روی آورد و داستان‌هایش را به صورت هفتگی منتشر می‌کرد. در سال ۱۸۷۶ به عضویت انجمین سردبیران هفته نامه گوتنبرگ در آمد و کتابش را هم منتشر کرد. 

در سال ۱۸۵۹ وارد عرصه سیاست شد و نماینده حزب کارگر بود. در سال ۱۸۷۷ دانشگاه اپسالا به او مدرک دکترای افتخاری داد و کمی بعد عضو آکادمی سلطنتی سوئد شد. کار این آکادمی انتخاب برنده جایزه ادبی نوبل است. او در سال‌های بعد به تدریس در دانشگاه کوتنبرگ مشغول شد و سپس به عضویت آکادمی سلطنتی علوم سوئد نیز درآمد. این آکادمی به برندگان در زمینه‌های علوم و اقتصاد جایزه نوبل می‌دهد. 

ویکتور ریدبرگ در ۲۱ سپتامبر ۱۸۹۵ در سن ۶۶سالگی به علت مشکلات قلبی از دنیا رفت.

نظرات کاربران

آنیلا
۱۴۰۲/۰۳/۰۱

یک کتاب فوق‌العاده با داستانی پر از فراز و شیب اگر به عرفان و فلفسه علاقه دارید حتما حتما لذت خوندش رو از دست ندید مخصوصا کسایی که سیذارتا رو خوندن عاشق این کتاب میشن سینگوالا. یک داستان معمولی نیست

- بیشتر
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶۶۳٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۲۰۵ صفحه

حجم

۶۶۳٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۲۰۵ صفحه

قیمت:
۲۶,۰۰۰
تومان