دانلود و خرید کتاب ویژه نامه همایش خمسه ‌نگاری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ویژه نامه همایش خمسه ‌نگاری اثر منیژه کنگرانی

کتاب ویژه نامه همایش خمسه ‌نگاری

معرفی کتاب ویژه نامه همایش خمسه ‌نگاری

کتاب ویژه نامه همایش خمسه ‌نگاری اثر منیژه کنگرانی است. این کتاب چکیده چهل مقاله برگزیده در این همایش است که به موضوع بازنمود خمسه نظامی در هنر می‌پردازد.

درباره کتاب ویژه نامه همایش خمسه نگاری

همایش خمسه نگاری با هدف احیا و گسترش هویت زیبایی‌شناسانه ایرانی اسلامی برگزار شده است و به تبیین دقیق قابلیت‌های هنری خمسه نظامی و نقش تأثیرگذار آن در حوزه‌های گوناگون هنرهای دیداری، موسیقایی، نمایشی و سایر هنرها می‌پردازد. در این اثر چندین مقاله برگزیده را که درباره بازنمود خمسه نظامی در هنر است، می‌خوانیم.

«نسخه‌شناسی و خط‌شناسی در خمسه‌نگاری‌ها»، «شخصیت‌شناسی نگارگران، خوشنویسان و حامیان خمسه‌نگاری‌ها»، «مطالعه زیبایی‌شناسی نگاره‌های خمسه»، «بررسی در زمانی نگارگری خمسه در دوره‌های مختلف»، «مطالعه بینارشته‌ای نگاره‌ها و مضامین شعری»، «رابطه بینامتنی خمسه‌نگاری‌ها و دیگر متون به‌ویژه شاهنامه‌نگاری‌ها»، «مطالعه بینارشته‌ای تکثیر خمسه در دیگر هنرها (صناعتی، معماری، موسیقی، سینما، نمایش و …)»، «بررسی پیرامتنی در نسخه‌های خمسه: تذهیب، تشعیر، صفحه‌آرایی، جلدسازی و…»، «بررسی قابلیت‌های هنری خمسه در هنرهای معاصر» و «مطالعه گفتمانی: عوامل گفتمانی شکل‌گیری خمسه‌نگاری» از جمله مفاهیمی هستند که در این همایش بررسی شدند. 

کتاب ویژه نامه همایش خمسه‌ نگاری را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

علاقه‌مندان به مطالعات هنری و پژوهشی را به خواندن این کتاب دعوت می‌کنیم. دوست‌داران آثار نظامی نیز از خواندن کتاب ویژه نامه همایش خمسه‌ نگاری لذت می‌برند. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۵٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۵۰ صفحه

حجم

۱۵٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۵۰ صفحه

قیمت:
۵۰۰,۰۰۰
تومان