دانلود و خرید کتاب فرهنگ ارتباطات عباس فرامرزی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب فرهنگ ارتباطات اثر عباس فرامرزی

کتاب فرهنگ ارتباطات

معرفی کتاب فرهنگ ارتباطات

کتاب فرهنگ ارتباطات اثری از عباس فرامرزی است. این کتاب به بررسی فرهنگی می‌پردازد که در زمان برقراری ارتباط با یک دوست، یار عاطفی، همکاران و ... باید رعایت کنیم تا بهترین نتیجه را از این روابط، نصیب خود کنیم. 

ارتباطات دوستانه و کاری به طور کلی بخشی از روابط ما را تشکیل می‌دهند و این بخش یکی از مهم‌ترین بخش‌های زندگی هر انسانی است. چرا که انسان به ارتباطاتش زنده است و در صورتی که این ارتباطات به مشکلی بربخورند، دیگر ابعاد زندگی نیز تحت تاثیر قرار می‌گیرند. عباس فرامرزی در کتاب فرهنگ ارتباطات به بررسی این فرهنگ می‌پردازد و نکات مهمی را بیان می‌کند که به ما کمک می‌کند روابط خود را هر روز بهبود دهیم.

کتاب فرهنگ ارتباطات را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

خواندن کتاب فرهنگ ارتباطات را به تمام کسانی که دوست دارند پیوندهای عاطفی و دوستانه و روابط کاری خود را بهبود ببخشند، پیشنهاد می‌کنیم. 

بخشی از کتاب فرهنگ ارتباطات

پیوندها در هر زمینه‌ای که باشد وقتی با رضایت انجام شود صد در صد به مزاج خوش می‌آید و احساس آرامش و شادمانی را به ارمغان می‌آورد . شادمانی در ایجاد محبت نقش عمده‌ای دارد و چون موجب بالا رفتن روحیه می‌شود بدن در بهترین نوع شکوفایی قرار می‌گیرد . پس در این حالت ما درک بیشتری داریم و با رضایت به همنوع خود یاری می‌رسانیم، پس می‌توانیم تعریف شایسته‌ای از شادمانی داشته باشیم: «شادمانی حسی دوست د اشتنی، جذاب و وسوسه انگیز خواهد بود.» 

این احساس به ما قدرت می‌دهد که با اعتماد به نفس بالا در پیشرفت‌های خود گامی مؤثر برداریم. کسانی که شادمان هستند د‌یگران را نیز شادمان می‌کنند. حتماً می‌دانید حتی در کنار پیوندهای خوب و شیرینی که بسته می‌شود باید ماندگاری وجود داشته باشد . لازمە لحظات خوشی مثل ازدواج یاد آوری آن است. اگر هرسال از این پیوند یاد کرده و جشن کوچکی برپا کنیم باعث شادمانی می‌شود و لحظه لحظه اش شادی آور است، اما متأسفانه به دلایلی یا از آن شانه خالی می‌کنیم یا به صورت عادت درمی آید و دیگر به آن اهمیت نمی‌دهیم. بهترین سال‌های زندگی شما، سال‌هایی هستند که در طی آن‌ها متوجه می‌شوید شمایند؛ بنابراین به خاطر مشکلات شما از آن آن‌ها مادرتان را سرزنش نکرده، کائنات را مقصر ندانسته یا شکایت پیش قاضی نبرید؛ چون خودتان زمام سرنوشت خویش را به دست گرفته اید. 

آزادی فکر در قالب تنهایی ازجمله واژه‌هایی است که انسان‌ها به صورت عادت به آن نگاه می‌کنند و عامیانه بر زبان می‌آورند ، ازاین رو به عنوان حاشیە زندگی قلمداد می‌شود ، پس چرا ما از آن تصوری توخالی داریم و در حقیقت باورهایمان را باور نداریم و اگر هم داشته باشیم توان رویارویی با آن را نخواهیم داشت؟ 

کشف فرمول‌های زندگی یکی از راه های یادگیری که راحت‌تر در ذهن و در بخش حافظه بایگانی شده تا در مواقع لزوم از آن استفاده شود، طبقه بندی اطلاعات به صورت فرمول است. به تعبیر دیگر چون حجم اطلاعات در امور زندگی بسیار است، ذهن برای مرتب کرد ن و سهولت دسترسی به آن‌ها باید این اطلاعات را به طور خلاصه فرمول بندی کند و حجم اطلاعات را در مغز کوچک‌تر نماییم. برای مثال سپیده که دانشجوی رشتە کامپیوتر است برای اینکه بتواند حجم زیاد ی از درس‌هایش را به خاطر بسپارد تا در زمان امتحان راحت‌تر دسترسی پیدا کند، به طبقه بندی اطلاعات درسی‌اش به صورت فرمول اقدام کرد . بدین ترتیب تمام فایل‌های درس کامپیوتر را به جهت حجم بالا در قالب فرمول‌های مختلف قرار داد . دقیقاً مانند درس ریاضی که اگر به فرمول هایش توجه کنیم و آن را مرتب نماییم درک آن آسان‌تر خواهد بود و زودتر به راه حل می‌رسیم.    

شهامت واقعی
چارلز مک کال پورتیس
سلامت خانواده؛ جلد پنجم
اسکات لیتین
فعالیت بدنی و تندرستی در دوران قبل، حین و بعد از بارداری
مهدیه ملانوری شمسی
توصیف آماری و تحلیل استنباطی داده ها در پژوهش های علوم ورزشی
حسین پورسلطانی زرندی
پرواز درناها
داوود غفارزادگان
یک روز اتوبوسی
مت دلاپنیا
میراث روم (۱)
ایمان منسوب بصیری
الگوهای آموزش مفاهیم اخلاقی
نجمه پیرزاده
جهان اسلام؛ شمال آفریقا و جنوب‌غرب آسیا
سیدیحیی صفوی
بایاتی، اوسطوره باخیمیندان
میر علی سید سلامت
تمرینات دو نفره برای نتایج بهتر
کریستا پوپوویچ
من دو بار سرطان را شکست دادم (شما هم می توانید)
حمید عشقی
اقتصاد مالی
کی. اچ. اریکسون
الکترودهای کربن سرامیک؛ سنتز و کاربردها
نسرین غلامحسین زاده
جنبش انصارالله یمن
مختار شیخ حسینی
طراحی فضاهای بیرونی با 3DS MAX
حسن حسن دوست
چهارراه پولسازی
رابرت کیوساکی
La constitution de la Republique Islamique d’Iran
گروه مترجمان
شوخی با عرشیان و جدی با فرشیان
شیما مقتدری
لطفاً بیدارم نکن
یعسوب محسنی
نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۷۶ صفحه

حجم

۲٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۷۶ صفحه

قیمت:
۱۸,۰۰۰
تومان