دانلود و خرید کتاب شناخت نور، دانشمند کوچک کریس فری ترجمه الهام بهمن
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب شناخت نور، دانشمند کوچک اثر کریس فری

کتاب شناخت نور، دانشمند کوچک

معرفی کتاب شناخت نور، دانشمند کوچک

کتاب شناخت نور از مجموعه دانشمند کوچک یک کتابی علمی نوشته کریس فری برای کودکان و نوجوانان است. این کتاب با کمک توضیحات و تصاویرش به بچه‌ها کمک می‌کند تا با مفهوم پدیده نور آشنا شوند. این اثر را با ترجمه الهام بهمن می‌خوانید. 

درباره کتاب شناخت نور

مطالعه نوجوان در زمینه‌های گوناگون علم باعث می‌شود که اولین جرقه در ذهن او برای شناخت پیچیدگی‌های جهان به‌وجود آید. اگر شخص در هنگام جوانه زدن و بالندگی خود چشم و ذهن را درگیر مطالب علمی سازد، فرصت بیشتری برای تفکر و تجسم واقعیت‌های اطراف را به‌دست می‌آورد. این کتاب اولین گام یک دانشمند برای شناخت نور و رفتار آن را شرح می‌دهد.

نور یکی از پدیده‌های جذابی است که در علم فیزیک با آن سر و کار داریم. در حقیقت وجود نور اطراف ما آنقدر عادی شده است که ممکن است چندان به چشم نیاید. اما آیا هیچ درباره رفتارهای نور فکر کرده‌اید؟ اگر زمانی نور نباشد، ما چطور می‌توانیم به زندگی خود ادامه دهیم؟ نور چه سرعتی دارد؟ کریس فری در این کتاب کودکان و نوجوانان جویای علم را با این پدیده آشنا می‌کند و با کمک تصاویر و مثال‌های مختلف به آنان کمک می‌کند تا درک درستی نسبت به این پدیده به دست آورند.

کتاب شناخت نور را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

کتاب شناخت نور یک اثر عالی برای تمام کودکان و نوجوانانی است که به مطالعه کتاب‌های علمی علاقه دارند. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۸ صفحه

حجم

۲٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۸ صفحه

قیمت:
۱۸,۰۰۰
تومان