دانلود و خرید کتاب قدرت ذهن ناخودآگاه ژوزف مورفی ترجمه محسن شعبانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب قدرت ذهن ناخودآگاه اثر ژوزف مورفی

کتاب قدرت ذهن ناخودآگاه

معرفی کتاب قدرت ذهن ناخودآگاه

کتاب قدرت ذهن ناخودآگاه نوشته ژوزف مورفی و ترجمه محسن شعبانی شما را با عملکرد ذهن ناخوداگاهتان آشنا می‌کند. دنیای مرموز و ناشناخته‌ای که در پس ذهن شما وجود دارد. این کتاب به ۱۷ زبان زنده دنیا ترجمه شده است.

درباره کتاب قدرت ذهن ناخودآگاه

ضمیر ناخودآگاه یا ذهن ناآگاه، دربرگیرنده پدیده‌های روانی و فرایندهای زندگی و استخراج اطلاعات یا افکار به شکل غیر ارادی (ارادی از پیش تعیین شده است) یا براثر عوامل خارجی است که به وسیله شناسایی، ادراک نشده و فاقد کیفیت آگاهی‌اند. (ناخودآگاه به نوعی دارای شخصیت مستقل ازشرایط حاکم بر جهان وجسم را داراست و سعی درکنترل شخصیت‌ها دارد). ناخودآگاه انباری پر از تمایل، آرزو، خاطرات، احساسات و باورهای خارج از دسترس است که بر افکار و اعمال اثر می‌گذارد.

مفهوم «ناخودآگاه» از بخش‌های اصلی نظریهٔ فروید است. اگرچه دانشمندان و فلاسفه، وجود ناخودآگاه را از زمان‌های بسیار قبل خبر داده بودند، ولی فروید بود که به مفهوم ناخودآگاه درعرصهٔ روان‌شناسی مدرن رسمیت بخشید.

ضمیر ناخودآگاه همچنین بر رفتار و تجربه ما اثرگذار است، اما ممکن است خودمان از این تأثیرات آگاه نباشیم. هر آنچه که در ضمیر ناخود آگاه ما وجود دارد به کمک اصل قانون جذب به شکل ارتعاش در جهان هستی گسترده می‌شود. ضمیر ناخودآگاه از فرایندهای ذهنی شکل گرفته است که به شکل خودکار رخ می‌دهد و آگاهی ما تأثیری در انجام این فرایندها ندارد. این فرایندهای ذهنی زیر سطح آگاهی ما قرار دارند و بر رفتارهای آگاهانه ما اثرگذار است و شامل تفکرات درون ذهنی، خاطرات، آرزوها و انگیزه‌ها می‌باشد.

ضمیر ناخودآگاه ما شامل خلاقیت‌های درونی بی‌حد و مرز، اطلاعات ذخیره شده قدرتمند و دیگر پتانسیل‌های استفاده نشده است. ضمیر ناخودآگاه از قدرت ذهن برای انجام بسیاری از کارها استفاده می‌کند. «مدیتیشن» راهکاری برای استفاده از ضمیر ناخودآگاه و بهره بردن از قدرت ذهن برای انجام برخی کارهای خلاقانه است.

کتاب قدرت ذهن ناخودآگاه سوال های بی‌شماری را که درباره ذهن ناخوداگاه وجود دارد و تا به حال مطرح شده، پاسخ می‌دهد. هدف این کتاب نشان دادن این نکته است که اگر به راستی قصد دارید که در زندگی خود به موفقیت و کامیابی دست یابد، باید بدانید که ذهن ناخودآگاهتان به چه شکل کار می‌کند و از خود واکنش نشان می‌دهد. باید به این امر اعتقاد داشته باشید که هیچ‌گاه برای دست یابی به رؤیاها و آرزوها دیر نیست. ضمیر ناخودآگاه در محل استقرار خود از ما محافظت می‌کند و ما را زنده نگه می‌دارد. در زندگی خود هر چیزی را که با حواس پنج‌گانه‌مان احساس می‌کنیم، همه چیزهایی را که می‌بینیم، می‌شنویم، حس می‌کنیم، می‌چشیم و بو می‌کنیم برای تحلیل و بررسی‌های آتی به ذهن می‌سپاریم و در ضمیر ناخودآگاه ما ذخیره خواهد شد.

خواندن کتاب قدرت ذهن ناحوداگاه را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

علاقه‌مندان به کتاب‌های روان‌شناسی و کتاب هایی درباره شناخت ذهن مخاطبان این کتاب‌اند.

بخشی از کتاب قدرت ذهن ناخودآگاه

بالغ بر ۹۰ درصد زندگی ذهن شما به صورت ناخودآگاه است. بنابراین، اشخاصی که از این قدرت شگفت‌انگیز استفاده نمی‌کنند، زندگی محدودی داشته و بهرهٔ چندانی از زندگی نمی‌برند.

عملکرد ناخودآگاه شما همیشه حیاتی و سازنده است. ناخودآگاه، خالق جسم شماست و بر همه عملکردهای حیاتی آن نظارت دارد. ۲۴ ساعت شبانه روز، مشغول کار است و هرگز نمی‌خوابد و همیشه در تلاش است تا به شما کمک کند و از شما در برابر آسیب‌ها، محافظت کند.

ضمیر ناخودآگاه شما با زندگی بی‌نهایت و خرد بی‌حد و مرز در ارتباط است و انگیزه‌ها و ایده‌های آن همواره حیاتی هستند. آرزوها، الهامات و چشم‌اندازهای بزرگ، برای داشتن زندگی بهتر و باشکوه‌تر، از ضمیر ناخودآگاه سرچشمه می‌گیرند. شما نمی‌توانید در مورد عمیق‌ترین اعتقادات خود بحثی داشته باشید؛ زیرا آنها از ذهن ناخودآگاه شما و نه خودآگاهتان ناشی می‌شوند. ناخودآگاه شما به صورت حس ششم، انگیزه، احساس، اشتیاق، اصرار و ایده با شما صحبت می‌کند و همواره بر این تأکید دارد که با پیشرفت، ترقی، رشد و ماجراجویی به بالاترین سطح زندگی دست یابید. عشق ورزیدن به انسان‌ها و نجات جان آنها از اعماق ضمیر ناخودآگاه شما نشأت می‌گیرد. برای مثال، در هنگام زلزله و آتش سوزی بزرگ سانفرانسیسکو که در تاریخ ۱۸ آوریل ۱۹۰۶ به وقوع پیوست، افرادی که فلج و معلول بودند، به طور خارق العاده‌ای از رختخواب‌های خود برخاستند و استقامت و شجاعت خود را به رخ کشیدند. آنها اشتیاق شدیدی برای نجات دیگران داشتند و از این‌رو، ضمیر ناخودآگاهشان به خواسته آنها جامهٔ عمل پوشاند.

هنرمندان، نوازندگان، شاعران، سخنرانان و نویسندگان بزرگ با ضمیرناخودآگاه خود هماهنگ هستند و همسو با آن عمل کرده و از آن، الهام می‌گیرند. مانند رابرت لوئیس استیونسون، پیش از خواب، ناخودآگاهش را وادار می‌کرد تا به هنگام خواب، داستان‌های او را بشنود و بر اساس آن عمل کند. وقتی که موجودی حساب بانکی‌اش کاهش می‌یافت، مرتب از ضمیر ناخودآگاه خود می‌خواست تا یک راهکار مناسب برای ارتقای فروش به او نشان دهد. استیونسون از هوش نامحدود ناخودآگاهش می‌خواست تا گام به گام این راهکار را همانند قطعه‌های یک پازل به او نشان دهد. این موضوع بیانگر این است که ضمیر ناخودآگاه شما، به طور آگاهانه و هوشمندانه با شما صحبت می‌کند و این در حالیست که ذهن خودآگاه شما، توان چنین کاری را ندارد.

بسیاری از اوقات، مارک تواین در مواجهه با مردم به آنها می‌گفت که هرگز در زندگی‌اش کار نکرده است. در واقع همه شوخ طبعی‌ها و نوشته‌های شکوهمند وی، از به کارگیری گنجینهٔ تمام نشدنی ذهن ناخودآگاهش ناشی می‌شود.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۰

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۲۴ صفحه

حجم

۰

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۲۴ صفحه