دانلود و خرید کتاب من و داداش رباتم جیمز پترسون ترجمه میترا امیری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب من و داداش رباتم اثر جیمز پترسون

کتاب من و داداش رباتم

معرفی کتاب من و داداش رباتم

کتاب من و داداش رباتم نوشته جیمز پترسون و کریس گرابنستاین و ترجمه میترا امیری است. کتاب من و داداش رباتم را انتشارات پرتقال منتشر کرده است، این انتشارات با هدف نشر بهترین و با کیفیت‌ترین کتاب‌ها برای کودکان و نوجوانان تاسیس شده است. پرتقال بخشی از انتشارات بزرگ خیلی سبز است.

درباره کتاب من و داداش رباتم

مادر سامی یک پروفسور خلاق و ربات‌ساز است و خانه آنها پر از ربات‌های مختلف است، ربات‌ صبحانه‌ساز، ربات فوتبالیست، ربات خدمتکار، ربات گیتاریست و کلی ربات عجیب و غریب دیگر. اما سامی از این موضوع خیلی هم خوشش نمی‌آید. مخصوصا این که مادرش به تازگی او را با یک ربات جدید سورپرایز هم کرده است. یک برادر ربات که باید با سامی به مدرسه برود!!! آخر مگر می‌شود یک برادر ربات داشت؟ او که آدم نیست؟ اصلا از این بدتر نمی‌شود. سامی باید منتظر اتفاقات تازه توی مدرسه باشد.

جیمز پترسون نویسنده خلاق کتاب های «من جوکم» و «من حتی جوکترم» در این کتاب با همکارش کریس گرابنستاین شما را حسابی تحت تاثیر قرار می‌دهد. این داستان با این که کمی تخیلی است اما خیلی به زندگی عادی و واقعی نزدیک است. تمام آن مشکلاتی که سامی در برقرار کردن رابطه با برادر رباتش دارد، خیلی از بچه‌ها در زندگی معمولی درگیرش هستند.

خواندن کتاب من و داداش رباتم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

کودکان ۷ تا ۱۲ ساله مخاطبان این کتاب‌اند.

 درباره جیمز پترسون

جیمز پترسون، نویسنده خلاق آمریکایی به خاطر نوشتن رمان‌های تخیلی‌اش درباره الکس کراس به شهرت رسید. شرکت رسانه‌ای و مجله امریکایی فوریز، او را در سال ۲۰۱۶ از پردرآمدترین نویسنده‌های امریکا معرفی کرد. کتاب‌های «مکس اینشتین»، «من جوکم» و «من حتی جوکترم» و «مدرسه است...لطفا جای خالی را پرکنید» و کتاب بزرگسالان «رئيس‌جمهور گم‌شده است» که یک داستان سیاسی است از آثار ترجمه شده این نویسنده‌اند.

 درباره کریس گرابنستاین

کریس گرابنستاین نویسنده امریکایی متولد ۱۹۹۵ است. او اولین رمانش را در سال ۲۰۰۵ به چاپ رساند و از آن زمان رمان‌های متعددی نوشته است. کریس از دانشگاه تنسی در رشته ارتباطات و اطلاعات فارغ‌التحصیل شده و تا به حال برای کارهایش تحسین‌های زیادی از منتقدین دریافت کرده است. او در نگارش کتاب کودک هم موفق است و با جیمز پترسون در نوشتن بیشتر آثارش همکاری کرده است. کتاب «فرار از کتابخانه آقای لمونچلو» یکی از آثار پرفروش محبوب گرابنستاین است.

نظرات کاربران

n.m🎻Violin
۱۴۰۲/۰۷/۰۳

خیلی قشنگ و جدید بود پیشنهاد می کنم بخونید

mohammad..reza
۱۴۰۱/۱۱/۲۸

من این کتاب رو به صورت چاپی خریدم واقعا این کتاب ارزش خوندن داره پیشنهاد میکنم بخونم این کتاب انگار شمارو وارد دنیای جدیدی میکنه از دستش ندید حتما بخونیدش

یزدان
۱۴۰۲/۰۷/۰۵

کتاب فوق العاده 💖💖خوب بود منم توصیه میکنم شما هم بخونید کتاب خیلی😍خوبیه

Raha
۱۴۰۱/۰۱/۲۲

سلام واقعا این کتاب عالی ❤♡❤ من این کتاب رو از طاقچه سفارش ندادم ولی از کتابخانه آوردم و خوندم و هنوز هم کمی مونده خلاصه این کتاب عالی خیلی عالی هیچی دیگه به همه توصیه میکنم 👍👍🙃

محمد کیان ، پسر کتابخوان
۱۴۰۰/۱۰/۱۶

کتاب بسیار عالی بود 💗💗 فقط اسم روبات (همون ای) عوض میشد بهتر بود اما کتاب عالی بود🤩🤩💗💗😘😘

ILOVEBOK
۱۳۹۹/۱۲/۰۸

عالی خیلی عالی بنظرم بجای ساموئل از تیم استفاده میکردند بهتر بود

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۰٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۳۲۸ صفحه

حجم

۲۰٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۳۲۸ صفحه

قیمت:
۴۷,۶۰۰
تومان