دانلود و خرید کتاب من و خواهرم، دور از هم لوری نیکلز ترجمه آناهیتا حضرتی کیاوندانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب من و خواهرم، دور از هم اثر لوری نیکلز

کتاب من و خواهرم، دور از هم

معرفی کتاب من و خواهرم، دور از هم

کتاب من و خواهرم، دور از هم داستانی از لوری نیکلز با ترجمه آناهیتا حضرتی است. این داستان از روابط دوستانه، قهر و آشتی‌ها و زندگی دو خواهر به نام‌های افرا و بید صحبت می‌کند. امسال افرا قرار است به مدرسه برود و انگار قرار است چیزهایی تغییر کند...

انتشارات پرتقال با هدف نشر بهترین و با کیفیت‌ترین کتاب‌ها برای کودکان و نوجوانان تاسیس شده است. پرتقال بخشی از انتشارات بزرگ خیلی سبز است.

درباره کتاب من و خواهرم، دور از هم

لوری نیکلز در کتاب من و خواهرم، دور از هم، داستان افرا و خواهر کوچکش بید را نوشته است. افرا و خواهر کوچکش بید، همیشه با هم هستند و تمام طول روز را با هم بازی می‌کنند، کتاب می‌خوانند، نقاشی می‌کنند و کلی کارهای دیگر انجام می‌دهند. پدر و مادر آن‌ها گاهی فکر می‌کنند که آن دو زبان مخصوص خودشان را دارند. خب البته، واقعیت این است که آن‌ها واقعا هم زبان مخصوص خودشان را دارند.

 افرا و بید تمام روز را با هم وقت می‌گذرانند و بازی می‌کنند اما امسال افرا به مدرسه می‌رود. اولین بار است که  افرا و بید از هم جدا می‌شوند. افرا وقتی از مدرسه برمی‌گردد مدام درباره مدرسه حرف می‌زند و اصلا هم ساکت نمی‌شود. به نظر شما آن‌ها چطور می‌توانند با این مساله کنار بیایند؟

بید دوست جدیدی برای خودش پیدا می‌کند. او اسم یک میوه بلوط را پیپ می‌گذارد و با او بازی می‌کند و وقتی افرا از مدرسه برمی‌گردد از بازی‌هایی که با بید انجام داده است برای افرا می‌گوید....

بید فکری دارد. او یک میوه بلوط هم به افرا می‌دهد تا با خود به مدرسه ببرد تا دلتنگ خواهرش نشود. این داستان به زیبایی هرچه تمام‌تر به طرزی هنرمندانه روابط میان خواهر و برادرها را به تصویر کشیده است. بچه‌ها به کمک این داستان حل مساله را یاد می‌گیرند و همچنین با برخی از مسائلی روبه‌رو می‌شوند که آن‌ها را برای زندگی آماده می‌کند.

کتاب من و خواهرم، دور از هم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

کتاب من و خواهرم، دور از هم، داستان زیبایی است که به خوبی روابط میان خواهرها و برادرها و مشکلاتشان را به تصویر کشیده است. داستان زیبایی که همه کودکان از خواندن آن لذت می‌برند. 

درباره لوری نیکلز 

لوری نیکلز نویسنده و تصویرگر کتاب‌های مجموعه افرا و بید است. کتاب‌های این مجموعه به نام‌های Maple & Willow Together ، Maple & Willow Apart به نام‌های من و خواهرم، با هم و من و خواهرم، دور از هم ترجمه شده است. 

نظرات کاربران

mina
۱۳۹۹/۱۲/۲۹

چقدر خوندنی چقدر جذاب چقدر گوگولی بود

اکی ایرانشاهی
۱۴۰۱/۰۹/۰۶

زیبا بود

mahtab&friends
۱۴۰۱/۰۴/۱۶

کل این مجموعه قشنگه. اینجا نشون میده چجوری دوتا خواهر با کنار هم نبودن، کنار اومدن. جالب بود

اسلی درخشانی
۱۴۰۰/۰۷/۱۲

عالی و واقعا زیبا بدد مخصوصا نوجوانان و کودکان

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۳۲ صفحه

حجم

۲٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۳۲ صفحه

قیمت:
۳۹,۰۰۰
تومان