دانلود و خرید کتاب من شگفت انگیزترین جانور دریا هستم! برندا گایبرسون ترجمه شبنم حیدری‌پور
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب من شگفت انگیزترین جانور دریا هستم! اثر برندا گایبرسون

کتاب من شگفت انگیزترین جانور دریا هستم!

معرفی کتاب من شگفت انگیزترین جانور دریا هستم!

کتاب من شگفت انگیزترین جانور دریا هستم! نوشته برندا گایبرسون است. او در این کتاب به معرفی شگفت انگیزترین جانوران آبزی پرداخته است و درباره هر کدام توضیحات مفصلی داده است. تصویرگر این کتاب گنادی اسپیرین و مترجم آن شبنم حیدری پور است.

انتشارات پرتقال با هدف نشر بهترین و با کیفیت‌ترین کتاب‌ها برای کودکان و نوجوانان تاسیس شده است. پرتقال بخشی از انتشارات بزرگ خیلی سبز است.

درباره کتاب من شگفت انگیزترین جانور دریا هستم!

شما چقدر درباره یک عروس دریایی می‌دانید؟ از بزرگ‌ترین لاک‌پشت که روی زمین و در آب زندگی می‌کند، چه می‌دانید؟ می‌دانید اگر یک ماهی مرکب جهنمی را ببینید، چطور باید در مقابل او واکنش نشان دهید؟ ماهی چشم بشکه‌ای چه شکل و قیافه‌ای دارد؟ اختاپوس مقلد چقدر بزرگ است؟ این‌ها تنها چندتا از شگفت انگیزترین جانورانی هستند که در دریا زندگی می‌کنند. برندا گایبرسون در کتاب من شگفت انگیزترین جانور دریا هستم! این موجودات شگفت‌انگیز را به کودکان معرفی می‌کند و درباره ویژگی‌های خاص هرکدام با آن‌ها صحبت می‌کند. 

گنادی اسپیرین با تصویرگری هنرمندانه خود این کتاب را به یک کتاب علمی جذاب تبدیل کرده است که اطلاعاتی مفید را در اختیار بچه‌ها قرار می‌دهد. تصاویر این کتاب شما را به سفری درون اقیانوس آبی می‌برند و لحظاتی جذاب و سرشار از یادگیری برای کودکان کنجکاوتان می‌سازند. 

کتاب من شگفت انگیزترین جانور دریا هستم! را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

این کتاب برای تمام کودکان و نوجوانانی که به خواندن کتاب‌های علمی علاقه دارند، جذاب است. اگر دوست دارید یک کتاب علمی خوب در اختیار بچه‌ها قرار دهید و آنان را با موجودات آبزی آشنا کنید، کتاب من شگفت انگیزترین جانور دریا هستم! را انتخاب کنید.

درباره برندا گایبرسون

برندا گایبرسون یکی از نویسندگان پرکار کودکان است. برندا در دوران کودکی دوست داشت کاوشگر جنگل باشد اما تبدیل به نویسنده شد. او کتاب‌های زیادی را برای کودکان نوشته است که از میان آن‌ها می‌توان به هتل کاکتوس، باتلاق اسپون بیل، خرس ماه و فجایع اشاره کرد. 

نظرات کاربران

زهرا 95
۱۴۰۲/۰۹/۰۴

در ظاهر یک کتاب علمی با تصاویر زیبا و جذاب است اما به نظرم بالاتر از آن یک کتاب توحیدیست که اگر برای کودک و نوجوان با گفتگو همراه شود فوق العاده س

کاربر ۲۷۷۴۴۸۶
۱۴۰۱/۱۲/۰۳

تصویرسازیش خدا بود

King Lion
۱۳۹۹/۱۱/۰۳

بی نظیره

محمد ماهان ملازاده
۱۳۹۹/۱۱/۰۵

بسیار عالی راحت توضیح داده.تصوقر زیباست و سه بعدی و خیلی خوب و آموزنده است

Unknown
۱۴۰۱/۰۵/۰۴

۲۸۱

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۳۲ صفحه

حجم

۴٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۳۲ صفحه

قیمت:
۳۹,۰۰۰
تومان