دانلود و خرید کتاب مردی که بطری های اقیانوس را باز می کرد میشل کوئواس ترجمه سارا مطلوب
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مردی که بطری های اقیانوس را باز می کرد اثر میشل کوئواس

کتاب مردی که بطری های اقیانوس را باز می کرد

نویسنده:میشل کوئواس
امتیاز:
۴.۱از ۱۸ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب مردی که بطری های اقیانوس را باز می کرد

کتاب مردی که بطری های اقیانوس را باز می کرد داستانی لطیف و خیال انگیز از میشل کوئواس است. این داستان جذاب درباره مردی است که تمام نامه‌های مردم دنیا را به هم می‌رساند اما آرزو می‌کند ای کاش نامه‌ای هم برای خودش برسد. 

ارین ای استد با تصویرگری هنرمندانه‌اش، رنگی جذاب به کتاب زده است. این داستان را با ترجمه سارا مطلوب می‌خوانید. 

انتشارات پرتقال با هدف نشر بهترین و با کیفیت‌ترین کتاب‌ها برای کودکان و نوجوانان تاسیس شده است. پرتقال بخشی از انتشارات بزرگ خیلی سبز است.

درباره کتاب مردی که بطری های اقیانوس را باز می کرد

این داستان درباره مردی است که کارش، باز کردن بطری‌ های اقیانوس است. بطری‌بازکن اقیانوس، شغل بسیار مهمی دارد چون بعد از اینکه بطری را باز کرد باید نامه داخل آن را به دست صاحب اصلی‌اش برساند. او خیلی هم به کارش علاقه دارد اما همیشه، ته دلش آرزویی دارد؛ ای کاش، حداقل یکی از میان هزاران هزار بطری نامه‌ای که او باز کرده است و به دست صاحبانشان رسانده است، نامه‌ای برای خودش داشت. 

روزی می‌رسد و او بطری خاصی پیدا می‌کند. نامه درون آن هم مانند خود بطری خاص و حسابی جذاب است. ولی این نامه عجیب است چون هیچ اسمی ندارد. او با تمام توانش می‌کوشد تا بفهمد این نامه برای کیست و آن را به دست صاحبش برساند. شما فکر می‌کنید این نامه برای چه کسی نوشته شده است؟

کتاب مردی که بطری های اقیانوس را باز می‌ کرد داستانی لطیف و جذاب دارد. داستانی که حتی بزرگسالان را نیز به خود جذب می‌کند و آنان را به دنیای زیبای خیالات فرو می‌برد. علاوه بر این، تصاویر فوق‌العاده و جذاب کتاب، رنگ‌های لطیفش و تمام جزئیاتی که در تصاویر می‌توانید پیدا کنید، از جذابیت‌های دیگر این کتاب به شمار می‌روند. 

کتاب مردی که بطری های اقیانوس را باز می کرد را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب برای تمام کودکان جذاب است. اگر دوست دارید درباره مفاهیم مهمی مانند دوستی با کودکانتان گفتگو کنید، کتاب مردی که بطری های اقیانوس را باز می کرد به شما کمک می‌کند. علاوه بر این، تصاویر لطیف کتاب، داستان آن را حتی برای بزرگسالان هم جذاب کرده است. 

نظرات کاربران

فاطمه‌السادات شه‌روش
۱۴۰۲/۰۱/۱۹

درباره مردی که میره بطری‌ها رو از اقیانوس پیدا میکنه و نامه‌های توی اونها رو میرسونه دست صاحبشون ولی چون هیچ دوستی نداره هیچ کس برای خودش نامه نمینویسه تا اینکه یه نامه با گیرنده ناشناس پیدا میکنه. بعد متوجه

- بیشتر
Hadise Zare
۱۴۰۲/۰۶/۳۱

از اینکه مسئولیت پذیری و نیاز به تعلق و پاداش نیکی با نیکی رو به طور غیر مستقیم ارائه داد خیلی خوشم اومد. ایجاد باور اینکه پاداش خوبی با خوبی نیست بلکه خود خوبی کردن پاداش هست

nazi.habi
۱۴۰۰/۰۸/۲۳

تصویرسازی بسیار زیباست

zahra akhavan
۱۴۰۰/۰۶/۱۸

کتاب خیلی خوبیه من که خیلی راضی بودم

Book worm
۱۴۰۰/۰۱/۲۱

اصلا هیچی نفهمیدم

mah
۱۴۰۲/۰۴/۲۷

این کتاب کوتاه با متن ساده و‌بی غل و غشش وتصویرگری بسیار جذابش چقدر به دلم نشست

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۴۴ صفحه

حجم

۴٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۴۴ صفحه

قیمت:
۳۸,۰۰۰
تومان