دانلود و خرید کتاب ریاضیات برای زندگی کیم جسوک ترجمه مریم عرب
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ریاضیات برای زندگی اثر کیم جسوک

کتاب ریاضیات برای زندگی

معرفی کتاب ریاضیات برای زندگی

کتاب ریاضیات برای زندگی اثری از کیم جسوک با ترجمه مریم عرب و اعظم ربیعی است. این کتاب به شما کمک می‌کند تا با استفاده از چند اصل ساده، به شخصیت برتر دستیابی پیدا کنید. 

درباره کتاب ریاضیات برای زندگی

کتاب ریاضیات برای زندگی اثری جالب است که از ترکیب ریاضیات به همراه اصولی برای زندگی تشکیل شده است. این کتاب به همه افراد کمک می‌کند تا اصولی برای زندگی به دست بیاورند. همانطور که برای حل کردن یک مساله ریاضی به اصولی نیاز داریم، در زندگی نیز باید اصولی داشته باشیم که بتوانیم بر اساس آن پیش برویم. 

کیم جسوک با بیان خاطرات و تجربیاتش در دورانی که به عنوان یک مربی و معلم در مدرسه خدمت می‌کرده است، در این کتاب به تمام مخاطبان کمک می‌کند تا اصولی برای رسیدن به شخصیت برتر را پیدا کنند و به این ترتیب زندگی خود را تغییر دهند. 

کتاب ریاضیات برای زندگی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

خواندن کتاب ریاضیات برای زندگی را به تمام دوست‌داران علم ریاضی و همچنین علاقه‌مندان به مطالعه کتاب‌های حوزه خودیاری پیشنهاد می‌کنیم. 

بخشی از کتاب ریاضیات برای زندگی

زمانی که خشونت در مدارس، به یک مسئله اجتماعی تبدیل شد، مدارس شروع به جستجوی راه‌حل‌هایی برای ریشه‌کن شدن آن کردند . در آن زمان، مدرسه ما یک رویداد جلوگیری از خشونت در مدارس برگزار کرد . نتیجه رویداد، یک سوگندنامه ده جمله‌ای بود که از خشونت مدارس جلوگیری می‌کرد. سپس، معلمان و دانش‌آموزان همگی در سالن اجتماعات مدرسه جمع شدند و پس از قرائت سوگندنامه توسط مدیر مدرسه، دانش‌آموزان نیز سوگند یاد کردند. من نیز در آن زمان، یک معلم جوانِ فرمانبردار بودم و با اینکه از محتوای رویداد و سوگندنامه ناراضی بودم، اما من هم سوگندنامه را با صدای بلند تکرار کردم و متعهد شدم که دستورالعمل‌های آن را انجام دهم. به همین خاطر، از مربی‌ام در اینباره سؤال کردم:

«آیا ما می‌توانیم تنها از طریق یک جلسه نمایشی ساده از خشونت در مدارس جلوگیری کنیم؟ چرا که من فکر نمی‌کنم بدون مطالعه دلایل بنیادین این خشونت، این نوع جلسات ، کارآمد واقع شود.»

مربی من در پاسخ، اینگونه بیان کرد: «به نظر من، طرز تفکر تو منفی و نادرست است. آیا پشت برگزاری آن رویداد یک هدف منفی وجود داشته است؟»

«نه، قطعاً وجود نداشته است . پس، می‌تواند برای جلوگیری از خشونت در مدارس مؤثر واقع شود.»

«حتی اگر آن رویداد صرفاً جنبه نمایشی هم داشته و برای حل اساس مشکل ناکافی به نظر برسد ، ولی هدف آن درست باشد، تو باید راهکارها را با تمام وجودت تکرار کنی و تو باید بتوانی به آن کمک کنی. حتی اگر راه‌حل‌های بنیادین در چنین رویدادهایی مطرح نشود، مدرسه ملزم به برگزاری چنین رویدادی است. به همین خاطر، تو باید سعی کنی که از این رویداد برای تغییر ذهنیت دانش‌آموزان به طور بهینه استفاده کنی. بنابراین، راهکارها را با صدای بلند و با تمام وجودت برای تغییر ذهنیت دانش‌آموزان بخوان؛ حتی اگر این تغییر ذهنیت و افکار دانش‌آموزان، به میزان اندکی باشد.»

نظرات کاربران

کاربر ۲۶۳۵۵۶۸
۱۴۰۰/۰۱/۱۱

کتابی فوق العاده مفیده که الگوهای مثبت زندگی رو با مفاهیم ساده ی ریاضی در وجود خوانندگان نهادینه می کنه پیشنهادم اینه تمامی اهل کتاب و معرفت و مخصوصا کسانی که مباحث پایه ی ریاضی رو گذروندن این کتابو از

- بیشتر
کاربر ۵۲۱۱۶۱۸
۱۴۰۲/۰۲/۲۶

واقعا فوق العاده است

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۵۹ صفحه

حجم

۱٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۵۹ صفحه

قیمت:
۳۵,۰۰۰
تومان