دانلود و خرید کتاب تفسیر سوره یاسین گروه تدوین متون درسی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب تفسیر سوره یاسین

کتاب تفسیر سوره یاسین را گروه تدوین متون درسی انتشارات دارالعلوم منتشر کرده است. این کتاب  یکی از کتاب‌های مجموعه آموزش ترجمه، مفاهیم و تفسیر سوره‌های منتخب است. 

 درباره کتاب تفسیر سوره یاسین

کسانی که می‌خواهند به درک عمیقی از قرآن و آیات قرآن و معنای آن برسند بهتر است به سراغ تفسیر بروند.

سوره یاسین یک سوره مکی است که در جزء ۲۲ و ۲۳ قرآن قرار دارد. این سوره با حروف مقطعه «یاء و سین» آغاز می‌شود و برای همین با یاسین مشهور است. این سوره از پرفضیلت‌ترین سوره‌های کتاب آسمانی است و قلب قرآن نامیده شده است. سوره یاسین به سه اصل دین توحید، نبوت و معاد می‌پردازد و درباره زنده‌شدن مردگان و سخن‌گفتن اعضای بدن در قیامت سخن می‌گوید. همچنین داستان اصحاب قریه و مؤمن آل‌یس در این سوره آمده است.

در روایات و احادیث، برکت‌های زیادی برای قرائت سوره یاسین بیان شده است. از امام صادق(ع) نقل شده هر کس سوره یاسین را پیش از خواب یا قبل از غروب آفتاب بخواند، در تمام روز محفوظ و پرروزی خواهد بود، و هر کس آن را شب‌ها پیش از خواب بخواند، پروردگا هزار فرشته را بر او مأمور می‌کند که وی را از هر آفت و وسوسه حفظ کنند.

کتاب تفسیر سوره یاسین کمک می‌کند تا تفسیری روان و خوش‌خوان از این سوره‌ قرآن داشته باشید و پاسخ سوالاتتان را درباره این سوره پرفضیلت پیدا کنید.

خواندن کتاب تفسیر سوره یاسین را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به خواندن تفسیر سوره یاسین پیشنهاد می‌کنیم.

نظرات کاربران

کاربر ۳۷۴۵۶۴۷
۱۴۰۰/۱۲/۱۶

سلام علیکم من هزینه کتاب رو دادم و خریدم پس چرا نباید بتونم دانلودش کنم و پرینت بگیرمش؟ ایکاش میشد دانلودش کرد ولی متاسفانه فقط داخل برنامه میشه خوندش

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۱٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۲۱۶ صفحه

حجم

۱۱٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۲۱۶ صفحه

قیمت:
۳۰,۰۰۰
تومان