دانلود و خرید کتاب مشکل زرافه ای جوری جان ترجمه آناهیتا حضرتی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مشکل زرافه ای اثر جوری جان

کتاب مشکل زرافه ای

معرفی کتاب مشکل زرافه ای

کتاب مشکل زرافه ای داستان جذابی نوشته جوری جان با ترجمه آناهیتا حضرتی است. این داستان درباره یک زرافه است که گردن درازش را دوست ندارد و مدام فکر می‌کند باید آن را پنهان کند. 

انتشارات پرتقال با هدف نشر بهترین و با کیفیت‌ترین کتاب‌ها برای کودکان و نوجوانان تاسیس شده است. پرتقال بخشی از انتشارات بزرگ خیلی سبز است.

درباره کتاب مشکل زرافه ای

جوری جان در کتاب مشکل زرافه ای داستان ادوارد را نوشته است. یک زرافه که مثل بقیه زرافه‌ها گردن بلندی دارد اما بر خلاف بقیه زرافه‌ها حسابی از داشتن این گردن بلند، ناراضی است. او همیشه فکر می‌کند بقیه حیوانات او را به خاطر گردن بلندش مسخره می‌کنند. تازه ادوارد اصلا نمی‌تواند فایده داشتن همچین گردن بلندی را هم بفهمد. یک روز تصمیم می‌گیرد آن را پنهان کند. پاپیون، کروات، شال و کلی چیز دیگر را امتحان می‌کند اما فایده‌ای ندارد. بعد تصمیم می‌گیرد پشت بوته‌ها قایم شود، اما باز هم بی فایده است. یکبار هم به یک گودال می‌رود ولی این نقشه هم با شکست مواجه می‌شود... یک روز به طور اتفاقی لاکپشتی را می‌بیند و با هم درباره گردن‌هایشان صحبت می‌کنند. شما فکر می‌کند بعد از این گفتگو، ادوارد متوجه خوبی‌های گردنش می‌شود؟ 

این داستان زیبا که با تصاویر بی‌نظیر لین اسمیت، کودکان را به درون ماجرا می‌برد، سرگرم می‌کند و حسابی می‌خنداند به خوبی به کودکان کمک می‌کند تا خودشان را بپذیرند و همانطور که هستند، دوست داشته باشند. این کتاب به کودکان اعتماد به نفس می‌دهد و داستانش، حل مساله را هم آموزش می‌دهد. 

کتاب مشکل زرافه ای را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

این کتاب برای کودکانی که به مدرسه می‌روند، داستان جذابی دارد. اگر دوست دارید با کمک یک داستان به کودکان پذیرش و اعتماد به نفس را هدیه کنید، کتاب مشکل زرافه‌ای انتخاب خوبی برای شما است. 

درباره جوری جان

جوری جان نویسنده آمریکایی کتاب‌های کودک است. او متولد کالیفرنیا است و در لیست پرفروش‌ترین نویسندگان کتاب کودک نیویورک‌تایمز قرار دارد. او تا کنون جوایز ادبی معتبری دریافت کرده است.

نظرات کاربران

شیما
۱۴۰۰/۰۵/۰۸

متنش و ترجمه اش خوب نبود

فاطمه رخشنده
۱۴۰۰/۰۷/۲۲

قشنگ،کوتاه،مفید

Sana kh
۱۴۰۰/۰۳/۱۸

خیلی خیلی زیاد این کتاب عالی بود من عاشق کتاب های کوتاه با جملات کم و صفحه های قشنگ هستم منثل این کتاب 😍

آرین سریع سریع۵۶۷
۱۳۹۹/۱۰/۱۹

عالی هرف نداره

mahtab&friends
۱۴۰۱/۰۲/۲۸

داستان زرافه ای است که با گردنش مشکل داشت و با لاک پشتی هم درد خودش آشنا می شود. به پذیرش خود، اعتماد به نفس و قدردانی داشته ها مربوط بود

(=
۱۴۰۱/۱۱/۱۸

زیا خوب نبو

سیامک
۱۴۰۱/۰۹/۱۹

😃😃😃

نیکو
۱۴۰۱/۰۹/۱۶

عالی بود

Ms S
۱۴۰۰/۱۰/۱۳

خیلییییی خوب بود

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۳۴ صفحه

حجم

۲٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۳۴ صفحه

قیمت:
۳۹,۰۰۰
تومان