دانلود و خرید کتاب مهارت های بنیادین اقتصاد دیجیتال ویل مارکو ترجمه شکوه رفتنی‌امیری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب مهارت های بنیادین اقتصاد دیجیتال

کتاب مهارت های بنیادین اقتصاد دیجیتال اثر ویل مارکو و دبی هاگز به جستجوی مهارت‌های جدید بنیادی اقتصاد دیجیتال می‌پردازد. 

چگونه و چه زمانی مهارت‌های در حال تحول موجب تغییر بازار کار می‌شوند؟ کدام مهارت‌ها در مشاغل فشرده دیجیتال به‌طور گسترده‌تری مورد توجه هستند؟ کدام مهارت‌ها ارزش خود را با گذشت زمان حفظ می‌کنند؟ اگر چنین مجموعه‌ی نوظهوری از مهارت‌های انتقادی وجود داشته باشند چگونه مهارت‌ها در تعامل قرار می‌گیرند و منظور آن‌ها از کارجویان و کارمندان فعلی، مربیان و کارفرمایان چیست؟

انجمن آموزش عالی کسب‌وکار، فناوری‌های برنینگ گلس را با استفاده از مجموعه‌ای با بیش از ۱۵۰ میلیون پست شغلی منحصربه‌فرد ایالات‌متحده که در سال ۲۰۰۷م تشکیل شد، مأمور بررسی مهارت‌های موجود در بازار کار کرده است. ۱۴مهارت شناسایی‌شده در این تحقیقات به‌عنوان مهارت‌های بنیادی در اقتصاد جدید شناخته می‌شوند که در سه گروه مرتبط به یکدیگر قرار می‌گیرند: 

مهارت‌های انسانی، مهارت‌های کسب‌وکار و مهارت‌های دیجیتالی. 

مهارت‌های انسانی سابقه طولانی در این تحقیقات دارند، بنابراین انجمن آموزش عالی کسب‌وکار و برنینگ گلس مفتخر است که این دو بخش اصلی از سلسله مهارت‌ها را (مهارت‌های توانمندسازی کسب‌وکار و مهارت‌های بیلدینگ بلاک دیجیتالی برای بررسی مشابه مورد بحث قرار دهد.

این ۱۴ مهارت بنیادی در اقتصاد و زندگی کارجویان و کارمندان فعلی نقش اصلی را ایفا می‌کنند. در صورت استفاده ترکیبی از آن‌ها به ارزش آن‌ها افزوده می‌شود. توانایی‌های ترکیبی مزایای قابل توجهی به کارمندان و کارفرمایشان می‌بخشد و موجب پیشرفت در محل کار و بازارهای فعلی و آینده می‌شود. مربیان و کارفرمایان با استفاده از روش‌های فوق‌العاده مؤثر در تقویت ظهور مداوم این متخصصان مورد نیاز که در آینده نقش بزرگی در محل کار و اقتصاد جهانی ایفا می‌کنند، به‌طور یکسان عاقلانه عمل خواهند کرد. با این ۱۴ مهارت در کتاب مهارت های بنیادین اقتصاد دیجیتال آشنا شوید.

 خواندن کتاب مهارت های بنیادین اقتصاد دیجیتال را به چه کسانی پیشنهاد میکنیم

 کارمندان و کارفرمایان و همه دست اندرکاران اقتصادی مخاطبان این کتاب‌اند.



نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۲۰ صفحه

حجم

۲٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۲۰ صفحه

قیمت:
۲۰,۰۰۰
تومان