دانلود و خرید کتاب تاریخ تحلیلی دولت نهم؛ جلد دوم محمدمهدی حاجی کاظم طهرانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب تاریخ تحلیلی دولت نهم؛ جلد دوم

کتاب تاریخ تحلیلی دولت نهم نوشته محمدمهدی حاجی کاظم طهرانی است. این کتاب جلد دوم مجموعه تاریخ تحلیلی دولت نهم است که به فعالیت‌های این دلت می‌پردازد.

درباره کتاب تاریخ تحلیلی دولت نهم؛ جلد دوم

این کتاب نه قصد مدح و تقدیس یک دولت را دولت و نه قصد هجو و سیاه‌نمایی. در این کتاب هدف بازخوانی و واکاوی یک تجربه است برای فردای نسل ایران. فردایی که می‌بایست استوارتر از دیروز رقم بخورد. فراز و نشیب‌های گذشته، چراغ راهی است که می‌بایست راه را به سوی آینده بگشاید و این رسم شریعت ماست که مؤمنانش را به مطالعه در تاریخ دعوت می‌کند و آنان را به پندگیری و تجربه‌اندوزی از تاریخ دعوت می‌نماید.

سوم تیر آن‌قدر حرف برای گفتن دارد که باید کتاب‌های متعدد برای تحلیلش به رشته تحریر درآید. سوم تیر فقط احمدی‌نژاد نیست، پدیده‌ای است که در مقطعی مشخص از تاریخ و با عقبه و بسترسازی‌های مشخص رخ می‌نمایاند و البته احمدی‌نژاد در این میان شخصیتی کلیدی و تعیین‌کننده است. جریان انقلابی با بازخوانی آن روزها عوامل و نقش‌آفرینی‌هایی را درک می‌کند که سوم ‌تیر را در میان انبوه ناامیدی‌ها و یأس‌ها رقم زد. سوم تیر به یک معنا انقلابی دیگر بود در انقلاب اسلامی و به معنایی دیگر بازگشتی بود تمام‌عیار به آرمان‌ها و اهداف بلند انقلاب. این کتاب تحلیلی است از دولت محمو احمدی‌نژاد.

خواندن کتاب تاریخ تحلیلی دولت نهم؛ جلد دوم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به تاریخ پیشنهاد می‌کنیم.


نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۷٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۲۴۴ صفحه

حجم

۷٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۲۴۴ صفحه

قیمت:
۵۰,۰۰۰
تومان