دانلود و خرید کتاب در دفتر پرستاری چه می گذرد؟ افرا مهرائی صدق
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب در دفتر پرستاری چه می گذرد؟ اثر افرا مهرائی صدق

کتاب در دفتر پرستاری چه می گذرد؟

دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب در دفتر پرستاری چه می گذرد؟

کتاب در دفتر پرستاری چه می‌ گذرد؟ نوشته افرا مهرائی صدق است. این کتاب مروری بر وقایع سال ۱۳۸۵ از منظر مدیر خدمات پرستاری دارد.

همیشه نگاه به پرستاران، زندگی آن‌ها و کارها و اهدافشان نگاهی سرشار از مهر، احترام و قدرشناسی است. این تصویر هرچند غلط نیست اما تفکری است که جامعه دارد و عموم مردم از حقیقت آنچه در این شغل و در دفتر پرستاری رخ می‌دهد بی‌خبر هستند. جامعه پرستاری نیز به دلیل کمبود نیرو هرگز فرصت آن را نیافته است که مردم از آنچه واقعا در یک دفتر پرستاری می‌گذرد آگاه کند. این دفتر، مجموعه خاطرات یکی از پرستاران بازنشسته است که تصویر روشن و واضحی از یک دفتر پرستاری و زندگی و وظایف دشوار پرستاران در اختیار مخاطبان قرار می‌دهد و آنان را با حقیقت این شغل شریف و سخت آشنا می‌کند.

کتاب در دفتر پرستاری چه می‌ گذرد؟ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

تمام علاقه‌مندان به مطالعه کتاب‌های خاطرات را به خواندن این اثر دعوت می‌کنیم. اگر دوست دارید بدانید چه اتفاقاتی در یک دفتر پرستاری رخ می‌دهد، این کتاب منبعی عالی برای شما است.

بخشی از کتاب در دفتر پرستاری چه می‌گذرد

مراسم تودیع یک استرس شدید روحی و روانی و ذهنی بود. یک سخنرانی چند دقیقه‌ای به اندازه چند ساعت سخت و خسته کننده به نظر می رسید. من با کمال ادب و احترام نسبت به کارکنان صادق و توانمند قدم به آن مراسم گذاشتم. مراسم تودیع در همان سالنی برگزار شد که ۱۰ سال پیش معارفه شده بودم. در طول یک دهه اتفاقات و حوادث از من انسان دیگری ساخته بود .......انگار من خودم را نشناخته بودم این همه تقدیر در مراسم تودیع خارج از پیش‌بینی‌های من بود.

نکته جالب این بود که کسانی حضور داشتند که توقع حضور ایشان را نداشتم و برعکس کسانی که احتمال میدادم حتماً می آیند حضور نداشتند...... به دفتر پرستاری رفتم کمد خودم را خالی کردم وسایلم را برداشتم و برای همیشه محل کار ده سال گذشته ام را ترک کردم.

نظرات کاربران

karoon
۱۴۰۰/۱۱/۲۳

عالی بودخوندن این کتاب به همه پرستاران بخصوص پرستاران شاغل در دفتر پرستاری توصیه میشه

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۱۴ صفحه

حجم

۱٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۱۴ صفحه

قیمت:
۲۵,۰۰۰
تومان