دانلود و خرید کتاب پنج قطعه از پازل زندگی (خلاصه کتاب) جیم ران ترجمه فاطمه فراهانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب پنج قطعه از پازل زندگی (خلاصه کتاب) اثر جیم ران

کتاب پنج قطعه از پازل زندگی (خلاصه کتاب)

معرفی کتاب پنج قطعه از پازل زندگی (خلاصه کتاب)

پنج قطعه از پازل زندگی، یکی از محبوب‌ترین کتاب‌های جیم ران است. او در این کتاب به بررسی راه‌های رسیدن به موفقیت می‌پردازد و در این مسیر شما را با واقعیت‌هایی مواجه می‌کند که اصلا فکر نمی‌کردید مانعی برای رسیدن شما به اهداف‌تان باشد.

میکروکتاب پنج قطعه از پازل زندگی راهنمای کاملی است که به ما می‌گوید برای موفق شدن باید اصولی را رعایت کنیم و قطعات پازل زندگی را درست سر جایش قرار دهیم تا کنترل قایق زندگی خود را در هر وضعیتی، حفظ کنیم.

 خواندن کتاب پنج قطعه از پازل زندگی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 علاقه‌مندان به کتاب‌های انگیزشی را به خواندن این میکروکتاب دعوت می‌کنیم.

درباره جیم ران

جیم ران یکی از پرطرفدارترین نویسندگان موفقیت در قرن حاضر است. کتاب‌های او یکی از آغاز کنندگان راه کتاب‌های توسعه فردی بوده است. او علاوه‌بر نویسندگی، سخنران انگیزشی هم است. همچنین از او به عنوان فیلسوف تجاری هم گاهی یاد می‌شود. جیم برنده جایزه معتبر سخنرانی و یکی از چهره‌های تاثیرگذار است. جالب است بدانید که جیم در ۲۵ سالگی در اوج فقر و قرض بوده، اما با خواندن یک کتاب و تصمیم جدی برای تغییر، در ۳۱ سالگی تبدیل به یک میلیونر می‌شود.

معرفی نویسنده
عکس جیم ران
جیم ران
آمریکایی | تولد ۱۹۳۰ - درگذشت ۲۰۰۹

امانوئل جیمز ران که با نام کوتاه و مستعار جیم ران شناخته می‌شود، در ۱۷ سپتامبر ۱۹۳۰ در واشنگتن آمریکا به دنیا آمد. خانواده‌ی او کشاورز بودند و تنها دارایی‌شان یک زمین کشاورزی بود. او در زمانه‌ای زندگی می‌کرد که هر فرزندی در بهترین حالت آینده‌ای شبیه به پدرش می‌داشت و تنها گزینه‌ای که برای او وجود داشت این بود که پا جای پای پدر خودش بگذارد. بنابراین تنها پیش‌بینی که درمورد جیم وجود نداشت این بود که در سی سالگی یک میلیونر و یک آموزگار مشهور شود!

نظرات کاربران

کیان
۱۴۰۲/۰۶/۱۴

عالی بود

Amir mohamad
۱۳۹۹/۱۰/۲۱

بد نیست

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵۲٫۸ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۶۸ صفحه

حجم

۵۲٫۸ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۶۸ صفحه

قیمت:
۴,۸۰۰
تومان