دانلود و خرید کتاب زندگی من، خنده های تو! جسیکا رید اسلیورسکی ترجمه آناهیتا حضرتی کیاوندانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب زندگی من، خنده های تو! اثر جسیکا رید اسلیورسکی

کتاب زندگی من، خنده های تو!

معرفی کتاب زندگی من، خنده های تو!

کتاب زندگی من، خنده های تو! نوشته جسیکا رید اسلیورسکی و ترجمه آناهیتا حضرتی است. کتاب زندگی من، خنده های تو! را انتشارات پرتقال منتشر کرده است، این انتشارات با هدف نشر بهترین و با کیفیت‌ترین کتاب‌ها برای کودکان و نوجوانان تاسیس شده است. پرتقال بخشی از انتشارات بزرگ خیلی سبز است.

درباره کتاب زندگی من، خنده های تو!

داستان این کتاب درباره مادری است که مبتلا به سرطان است و دارد دوره درمانش را سپری می‌کند و در این دوره کودکانش به او عشق و محبت و شادی هدیه می‌دهند تا انرژی یک ابرقهرمان را برای مبارزه با بیماری‌اش پیدا کند.

این اثر داستانی امیدبخش و فوق العاده است و نویسنده آن، جسیکا که خود از سرطان نجات یافته، اعتقاد دارد که داستانش می‌تواند به بسیاری از خانواده‌های درگیر سرطان کمک کند. این کتاب به کودک آموزش می‌دهد که وقتی کسی از عزیزانش دچار سرطان شده چه اتفاق‌هایی ممکن است برایش بیفتد و چطور باید در چنین مواقعی با او رفتار و به زندگی امیدوارش کرد.

خواندن کتاب زندگی من، خنده های تو! را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب برای همه کودکان به ویژه کودکانی نوشته شده که یکی از والدین یا اعضای خانواده‌شان در حال مبارزه با بیماری سرطان است.

نظرات کاربران

mahtab&friends
۱۴۰۱/۰۷/۱۴

برای کودکی که یکی از والدینش از سرطان رنج می بره، مناسبه. روند درمانی سرطان رو با کلمات ساده توضیح میده و اینکه چجور میتونیم به یه بیمار سرطانی، روحیه بدیم.

زینب سادات رضازاده
۱۴۰۱/۰۶/۰۲

با خواندن این کتاب یاد فیلم «زندگی زیباست» افتادم، اینکه چطور می‌توانند والدین با قوی و مسلط بودن به اوضاع به بچه‌ها امیدواری و امنیت بدهند. اینکه میتوانند قربانی شرایط سخت نباشند بلکه یک قهرمان زندگی باشند. در این کتاب

- بیشتر
Unknown
۱۴۰۱/۰۲/۳۰

۲۱۷

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۳۶ صفحه

حجم

۱٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۳۶ صفحه

قیمت:
۲۴,۸۰۰
تومان