دانلود و خرید کتاب آنچه باید مدیران جوان بدانند محسن گل‌پور
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب آنچه باید مدیران جوان بدانند اثر محسن گل‌پور

کتاب آنچه باید مدیران جوان بدانند

نویسنده:محسن گل‌پور
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب آنچه باید مدیران جوان بدانند

کتاب آنچه باید مدیران جوان بدانند نوشته محسن گل‌پور است. این کتاب یکی از کتاب‌های تخصصی مدیریت کسب و کار انتشارات آرمان رشد است. کتاب آنچه باید مدیران جوان بدانند نتیجه بیش از دو دهه تجربه کدیریت نویسنده است.

درباره کتاب آنچه باید مدیران جوان بدانند

یکی از آسیب شناسی‌های جدی در حوزه کسب وکار، بررسی دلایل تأسیس بی‌رویه شرکت‌ها و به دنبال آن انحلال و تعطیلی آنها است. در حال حاضر ایران دارای بیشترین تعداد شرکت‌های ثبت شده در میان کشور های آسیایی بوده به طوریکه تعداد شرکت‌های ثبت شده از یک میلیون و سیصد هزار واحد عبور کرده است. از سوی دیگر در انحلال و غیرفعال بودن شرکت‌های تأسیس شده نیز حائز رتبه نخست است. در همین راستا با نگاهی به مجرمان اقتصادی و کسانی که به خاطر عدم توانایی در انجام تعهدات مالی در پشت میله‌های زندان به سر می‌برند، می‌توان اینگونه پیش بینی کرد که بین اقدامات غیراصولی و ناپخته، در راه اندازی یک فضای کسب وکار و غوطه‌ور شدن در مشکلات ناشی از عدم تحمل فشارهای اقتصادی ناشی از آن، رابطه معنی داری وجود دارد. بر اساس آمارهای ارائه شده از سوی مسئولان زندان‌های کشور در سال ۱۳۹۵ تعداد کل زندانیان کشور در حدود دویست و بیست هزار نفر هستند که بالغ بر ششصت و پنج هزار نفر از این افراد، به دلیل صدور چک‌های بی‌محل، روانه زندان‌ها شده‌اند. اگر به این تعداد، افرادی که از ترس قانون، خانه و کاشانه خود را رها کرده و متواری شده‌اند را اضافه کنیم، می‌توانیم آثار این‌گونه بی‌تدبیری‌ها را پیش‌بینی کنیم. داستان به همینجا ختم نمی‌شود، رهایی همسر و فرزندان و مواجهه آنها با مشکلات عدیده مادی، عاطفی، اجتماعی و فرهنگی، اشاعه بدبینی و کاهش فضای اعتماد و همکاری، ضرر و زیان و بحران‌های اقتصادی که برای طرف‌های دیگر معاملات ایجاد می‌شود و از بین رفتن سرمایه‌های مادی و انسانی از دیگر نتایج این پدیده شوم است. دلایل متعددی در عدم موفقیت یک فعالیت اقتصادی نقش‌ آفرین است ولی می توان همه این عوامل را در دو گروه، شامل عوامل فردی و عوامل محیطی دسته‌بندی نمود. اگرچه مجال بررسی همه عوامل مؤثر در ایجاد اینگونه پیامدها در قالب این کتاب وجود ندارد، با اینحال نویسنده تصمیم گرفتم تا ۲۵ سال تجربه خود در مدیریت بنگاه‌های اقتصادی را به همراه مبانی و اصول علمی مدیریت کسب وکار و همچنین دانش و تجربیات گران‌سنگی که از اساتید و پیشکسوتان داخلی و خارجی خود در این عرصه، در طول بیش از ۳۰ سال آموخته است را در قالب این کتاب به همه مشتاقانی که علاقه مند هستند در عرصه راه اندازی و مدیریت یک بنگاه اقتصادی پا به میدان گذارند، تقدیم کند. 

خواندن کتاب آنچه باید مدیران جوان بدانند را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام دانشجویان مدیریت پیشنهاد می‌کنیم. 

درباره محسن گل‌پور

محسن گل ‌پور سال ۱۳۴۶ در تهران به دنیا آمد. او پس از اخذ مدرک مهندسی مکانیک در سال ۱۳۶۹، همزمان با آغاز فعالیت ‌های صنعتی و اقتصادی به تحصیلات خود در رشته مدیریت ادامه و در سال ۲۰۰۷ به اخذ دکترا در رشته مدیریت توسعه منابع انسانی نائل گشت. در سال ۲۰۰۸ به دعوت مؤسسه JCCME برای طی دوره مدیریتی ژاپنی، عازم آن کشور گردید. او مجدداً در سال ۲۰۱۱ به دعوت مؤسسه AOTS عازم ژاپن شد تا دوره مدیریت در بحران را در این کشور بگذراند. مدیر عامل، رئیس هیئت مدیره و عضویت در هیئت مدیره چندین مجموعه اقتصادی و صنعتی از فعالیت ‌های حرفه‌ ای او طی ۲۵ سال گذشته بوده است. وی همچنین در سال ۱۳۹۴ و ۱۳۶۹  موفق به کسب نشان عالی مدیر سال از وزارت صنعت، معدن و تجارت و دانشکده مدیریت دانشگاه تهران شد. تألیف چندین کتب مدیریتی، تدریس دوره‌‌های مدیریتی و مشاوره به سازمان‌‌ها، شرکت‌ ها و مؤسسات اقتصادی، آموزشی و فرهنگی از دیگر فعالیت‌‌های تخصصی وی در طی این سال‌ ها است.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۶٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۹۲ صفحه

حجم

۱۶٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۹۲ صفحه

قیمت:
۳۳,۰۰۰
تومان