دانلود و خرید کتاب اصول مدیریت در کسب و کار جهانی محسن گل‌پور
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب اصول مدیریت در کسب و کار جهانی اثر محسن گل‌پور

کتاب اصول مدیریت در کسب و کار جهانی

نویسنده:محسن گل‌پور
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب اصول مدیریت در کسب و کار جهانی

کتاب اصول مدیریت در کسب و کار جهانی نوشته محسن گل‌پور است. این کتاب نگاهی جامع دارد به کسب و کارهای جهانی و روش‌های مدیریت در کشورهای صنعتی و پیشرفته، کتاب اصول مدیریت در کسب و کار جهانی برای مدیران یک راهنمای کامل است.

درباره کتاب اصول مدیریت در کسب و کار جهانی

آنچه در این اثر به آن پرداخته شده مبانی و اصولی است که ژاپنی‌ها در پرتو اعتقاد راسخ و با اجراء کامل آن به توانایی ها و قابلیت هایی دست یافته اند که بر اساس آن بحران های شدید اقتصادی و اجتماعی را مدیریت کرده و جایگاه خود را در اقتصاد جهانی تحکیم نموده اند البته این درست نیست که این اصول را فقط مختص ژاپنی‌ها بدانیم بلکه امروزه تمامی کشورهای پیشرفته که در اقتصاد جهانی نقش قابل ملاحظه‌ای دارند از این اصول تبعیت می‌کنند و با بهره‌گیری از آن سعی در ارتقاء جایگاه خود در جهان دارند. به همین منظور نام این کتاب اصول مدیریت در کسب و کار جهانی انتخاب شده است.

خواندن کتاب اصول مدیریت در کسب و کار جهانی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام صاحبان کسب و کار پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب اصول مدیریت در کسب و کار جهانی

پروسه جهانی شدن بر سه حوزه اقتصاد، سیاست و فرهنگ تأثیرات اساسی خواهد داشت. امروزه با فراگیر شدن این پدیده، در حال مشاهده تغییرات گسترده در حوزه فرهنگ و سیاست کشورها و به تبع آن، تغییرات اساسی در حوزه اقتصاد هستیم. با پذیرش این روند تغییرات، لازم است تا رویکرد ما در این حوزه‌ها دچار تغییرات و تحولات جدی شود تا قابلیت تطبیق و بهره‌گیری از آثار مثبت این رویکرد را پیدا نماید. تحولات سیاسی و فرهنگی، پیش نیاز و بستر تحول در نگرش‌ها و برنامه‌ریزی‌های اقتصادی در کشورهاست، با نگاهی به جایگاه اقتصادی کشورها و نوع حاکمیت‌های سیاسی و نگرش‌های فرهنگی در آن، می‌توان به معنی دار بودن رابطه این سه شاخص نسبت به یکدیگر پی برد. 

اگر قرار است شرکت ما در عرصه رقابت جهانی، خود را آماده ورودی تمام عیار کند، باید فرهنگ سازمانی خود را به این سمت تغییر دهد. سیاست‌ها و راهبردهای شرکت را با این شرایط منطبق کند، تا بتواند کسب و کاری جهانی داشته باشد. پس سه حوزه فرهنگ، سیاست و اقتصاد از مفاهیم مؤثر در جهانی شدن سازمان‌ها هستند. اقتصاد برای ورود به هر کشور باید سوار قطاری شود که لوکوموتیو آن سیاست و فرهنگ است. اگر شما بخواهید محصول و خدمات خود را وارد بازار کشوری کنید، باید فرهنگ استفاده از آن را پیشاپیش وارد آن جامعه کنید. تا شما زیرساخت‌های سیاسی و فرهنگی یک جامعه را برای ورود کالای خود مهیّا نکرده باشید، کالای شما در آن کشور توفیقی نخواهد یافت. پس اگر اقتصادی بخواهد مسیر جهانی شدن را بپیماید، باید بسترهای سیاسی و فرهنگی را برای این مهم آماده کند.

حدود ۵۰ سال پیش نوشیدن قهوه در کشور ما چندان مرسوم نبود؛ اما به مرور و با کمک رسانه‌ها و تبلیغات، فرهنگ استفاده از این نوشیدنی وارد کشور شد و رفته رفته حالت لوکس به خود گرفت. بنابراین بازار کشور ما برای ورود دو محصول آماده شد: قهوه و قهوه جوش.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۱۵۶ صفحه

حجم

۵٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۱۵۶ صفحه

قیمت:
۲۸,۰۰۰
تومان