دانلود و خرید کتاب چگونه تردید به نفس را از بین ببریم ترجمه سیدمحمدصادق احمدی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب چگونه تردید به نفس را از بین ببریم اثر موسسه HTeBooks

کتاب چگونه تردید به نفس را از بین ببریم

معرفی کتاب چگونه تردید به نفس را از بین ببریم

کتاب چگونه تردیدِ به نفس را از بین ببریم توسط موسسه HTeBooks گردآوری شده و توسط سید محمد صادق احمدی ترجمه شده است. این کتاب با ساختاری ساده و برای خواندن سریع و آسان نوشته شده است و هدف این کتاب آگاهی رسانی در کمترین زمان است.

نداشتن اعتمادبه‌نفس یک حس انسانی اجتناب‌ناپذیر است. راضی نبودن از خود بخشی از طبیعت انسان است، ولی ما می‌توانیم شدت این عدم رضایت را کاهش دهیم. اجتناب از عدم اعتمادبه‌نفس ممکن است مشکل باشد، اما تأثیرات آن قابل کاهش است. عدم اعتمادبه‌نفس کنترل نشده ممکن است پیامدهای منفی زیادی را برای فرد داشته باشد، به همین دلیل باید در سریع‌ترین زمان ممکن به آن پرداخته شود. راه‌های زیادی وجود دارد برای تشخیص اینکه آیا از عدم اعتمادبه‌نفس رنج می‌برید یا نه و این کتاب این راه‌ها را بسته به هر مورد بررسی خواهد کرد.

خواندن کتاب چگونه تردید به نفس را از بین ببریم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 اگر به دنبال افزایش اعتماد به نفس خود هستید این کتاب را از دست ندهید.

 بخشی از کتاب چگونه تردید به نفس را از بین ببریم

گاهی اوقات موارد نداشتن اعتمادبه‌نفس به خاطر بدگمانی ما نسبت به چیزهایی که اطرافمان اتفاق می‌افتد به وجود می‌آیند. چون این ریشهٔ مشکل است، راه‌حل آن این است که فن جداسازی خیال از واقعیت را بیاموزیم.

این نوع نداشتن اعتمادبه‌نفس معمولاً در روابط رخ می‌دهد. وقتی با کسی رابطه دارید و احساس نداشتن اعتمادبه‌نفس می‌کنید، معمولاً فکر می‌کنید که برای شریکتان به اندازهٔ کافی خوب نیستید یا اینکه شریکتان ممکن است کس دیگری را پیدا کند چون شما معیارهای او را برآورده نمی‌کنید. اغلب این گونه موارد نداشتن اعتمادبه‌نفس ریشه در شایعات و٫یا بدگمانی دارند.

در این گونه مواقع، بهترین کار این است که قبل از این که عکس‌العملی از خود نشان دهید از درستی اطلاعات خود مطمئن شوید. وقتی فرد به خود اعتماد ندارد، رد کردن شایعات و باور کردن حقایق برایش مشکل است. این نباید اتفاق بیفتد. تا جایی که می‌توانید واقع‌بین باشید و سعی کنید موقعیت را از یک زاویهٔ دید بی‌طرفانه درک کنید.

نظرات کاربران

mohammadreza
۱۳۹۹/۰۹/۱۳

چهل و شش صفحه بیست و‌ پنج هزارتومن؟😐😐

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۳)
ترس‌های خود را بپذیرید «از ترس‌های خود واهمه نداشته باشید. وجود آن‌ها برای ترساندن شما نیست. وجود آن‌ها برای این است که بدانید چیزی ارزشش را دارد.» - سی. جویبل سی
شمع'
جامعه‌ای که به آن تعلق داریم اغلب برای آنچه «خوب»، «زیبا»، «جذاب» و غیره در نظر گرفته می‌شود تعاریف خاصی دارد.
شمع'
«مشکلات ما توسط انسان‌ها به وجود آمده است، پس می‌تواند توسط انسان‌ها نیز حل شود و انسان می‌تواند تا جایی که می‌خواهد بزرگ باشد. هیچ مشکلی در سرنوشت انسان از توان او خارج نیست.» - جان اف کندی
شمع'

حجم

۴۸٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۴۶ صفحه

حجم

۴۸٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۴۶ صفحه

قیمت:
۱۳,۹۰۰
تومان