دانلود و خرید کتاب مارتین و کلاس سرآشپز ژیلبر دولاهی ترجمه الهام اصغری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مارتین و کلاس سرآشپز اثر ژیلبر دولاهی

کتاب مارتین و کلاس سرآشپز

معرفی کتاب مارتین و کلاس سرآشپز

کتاب مارتین و کلاس سرآشپز از مجموعه ۵ جلدی داستان‌های مارتین نوشته ژیبلر دولاهه است که نشر سیراف از زبان فرانسه به فارسی ترجمه کرده است. این کتاب با روایتی جذاب عشق، محبت و احساس مسئولیت را به کودکان آموزش می دهد. 

مارتین در هر جلد از پس یک کار برمی‌آید و چیز تازه‌ای یاد می‌گیرد. این کتاب به خانواده‌ها کمک می‌کند مفاهیم‌ را راحت‌تر آموزش دهند و به کودکان کمک می‌کند تا مفاهیم یاد بگیرند.

در این داستان مارتین و دوستانش می‌خواهند از تعطیلات تابستان بیشترین استفاده را ببرند. آن‌ها تصمیم می‌گیرند در کلاس آقای سر‌آشپز شرکت کنند و تجربه‌های بیشتری به دست بیاورند.

مجموعه مارتین کوچولو را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب‌ها برای کودکان دبستانی آموزنده و دلنشین خواهد بود و به آن‌ها درس مهربانی می‌دهد.

بخشی از کتاب مارتین و کلاس سرآشپز 

آقای بون پواور می‌گوید: «برای خوب آشپزی کردن اولین چیز انتخاب مواد اولیه‌ی خوب است. همیشه محصولات تازه‌ی هر فصل را به عنوان بهترین مواد اولیه استفاده کنید. هر چیزی را که سیاه و بی‌بو، بی‌مزه و یا پلاسیده است، جدا کنید. سبزیجات و میوه‌ها باید سرشار از مزه، طراوت، و زندگی باشند. نگاه کنید برای مثال این سیب ممکن است عالی نباشد ولی با آدم حرف می‌زند و می‌گوید: من آفتاب و هوای تازه خورده‌ام. سفتم و زیر دندان صدا می‌دهم! به به! چنین میوه‌هایی را حتی می‌توانیم با چشم بسته هم بخوریم و لذت ببریم.»

نظرات کاربران

leyla matloubi
۱۴۰۱/۰۸/۰۴

عالیه برای بچه هایی که عاشق آشپزی هستند 😍

سیداحمد
۱۴۰۰/۰۱/۱۹

سلام به کتابخوانها، کودک من الان دو و نیم سالشه و نقاشیهای کتاب رو براش روایت میکردم. این کتاب برای کودکان بزرگتر عالیه و برای بزرگسالان و پدرهای بهتر از من واقعا خوندنیه. توصیه میکنم بلند بلند بخونید و از

- بیشتر
کاربر ۲۵۱۶۶۷۳
۱۳۹۹/۰۹/۱۰

خیلی بد بود

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۲۴ صفحه

حجم

۳٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۲۴ صفحه

قیمت:
۲۲,۵۰۰
تومان