دانلود و خرید کتاب زن پولدار (خلاصه کتاب) کیم کیوساکی ترجمه فاطمه فراهانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب زن پولدار (خلاصه کتاب) اثر کیم کیوساکی

کتاب زن پولدار (خلاصه کتاب)

معرفی کتاب زن پولدار (خلاصه کتاب)

میکرو کتاب زن پولدار، چکیده یک کتاب آموزشی-انگیزشی است که توسط کیم کیوساکی برای تمام زنان دنیا نوشته شده است. 

 درباره میکروکتاب زن پولدار

در میکروکتاب زن پولدار مخاطب اصلی خانم‌ها هستند و نویسنده در تمام مدت راه‌های وارد شدن زنان به امور مالی و بیرون آمدن آن‌ها از پیله‌های قدیمی خود را آموزش می‌دهد. 

کیم کیوساکی در این میکروکتاب می‌خواهد که زنان مفهوم مهم استقلال و آزادی مالی را درک کنند و از هر وابستگی رهایی یابند. 

کیم کیوساکی  در ۲۴ فصل، درباره معنای استقلال مالی، نقش زنان در امور مالی، سرمایه‌گذاری زنان، و آماده‌سازی آنها برای آغاز یک تحول بزرگ در زندگی پولی و مالی‌شان صحبت کرده است.

مهم نیست که چه شغلی دارید و چند ساله هستید، این میکروکتاب را بخوانید و جریان درآمدی خودتان را ایجاد کنید.

خواندن میکروکتاب زن پولدار را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن ایده‌های کتاب زن پولدار می‌تواند به هر زنی که قصد استقلال مالی دارد کمک کند.

 درباره کیم کیوساکی

کیم کیوساکی بازرگان و نویسنده موفقی است که در زمینه امور مالی، استقلال مالی و خرید و فروش مستغلات فعالیت می‌کند. او همسر رابرت کیوساکی، سرمایه‌دار موفق آمریکایی است. کیم کیوساکی توانسته با انتشار کتاب زن پولدار معروفیت و محبوبیت زیادی به خصوص در بین زنان به دست آورد. در حال حاضر او در زمینه امور مالی به سخنرانی می‌پردازد و به عنوان مجری هم فعالیت می‌کند.

بخشی از میکروکتاب زن پولدار

همیشه در مورد ترس نظر منفی داریم. اما اینگونه نیست. ترس آن روی مثبتی هم دارد که می‌تواند نتایج خوبی برایمان رقم بزند. ترس‌ها به ما می‌گویند که همواره محتاط باشیم و از خطرهای احتمالی دوری کنیم. البته روی منفی آن هم وجود دارد که معمولا مانع از این می‌شود که به دنبال آرزوهای خود برویم. شما هرگز نمی‌توانید از ترس‌هایتان فرار کنید، آن‌ها همیشه وجود دارند. وقتی می‌خواهید کاری را شروع کنید هم این ترس به سراغتان خواهد آمد. اما هرگز با آن مبارزه نکنید، بلکه آن را بپذیرید و در مسیری که انتخاب کرده‌اید، قدم بردارید. در سرمایه‌گذاری هم بیشترین ترس افراد به خاطر از دست دادن سرمایه‌هایشان و ورشکستگی است. جالب اینجاست که زنان هم وقتی می‌خواهند کار سرمایه‌گذاری را شروع کنند گرفتار ترس‌های مخصوص به خود می‌شوند.

مثلا خانم‌ها فکر می‌کنند که اگر در سرمایه‌گذاری خود با مشکل مواجه شوند آن وقت ورشکست می‌شوند، همسرشان از آن‌ها طلاق می‌گیرد، بانک خانه‌شان را برای قسط برمی‌دارد، کارتن خواب می‌شوند و در نهایت در گوشه‌ای از خیابان در تنهایی و بی‌پولی می‌میرند. حقیقتا چقدر فکر می‌کنید که چنین چیزهایی به ذهنتان می‌رسد؟ هیچ کس با سرمایه‌گذاری نمرده است. از این رو وقتی با این ترس روبرو شدید سکوت کنید، چشمان خود را ببندید و به مزایای ویژه سرمایه‌گذاری فکر کنید. حال فکرهای مثبتی که به ذهنتان رسیده را بنویسید و هر روز آن را بخوانید.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶۸٫۷ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۲۳۸ صفحه

حجم

۶۸٫۷ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۲۳۸ صفحه

قیمت:
۴,۸۰۰
تومان