دانلود و خرید کتاب نقد و تحلیل افسانه های ایرانی (۳)؛ عمو نوروز سارا صدیق
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب نقد و تحلیل افسانه های ایرانی (۳)؛ عمو نوروز اثر سارا صدیق

کتاب نقد و تحلیل افسانه های ایرانی (۳)؛ عمو نوروز

معرفی کتاب نقد و تحلیل افسانه های ایرانی (۳)؛ عمو نوروز

کتاب نقد و تحلیل افسانه های ایرانی (۳)؛ عمو نوروز نوشته سارا صدیق است. این کتاب را انتشارات کارگاه کودک منتشر کرده است.

انتشارات کارگاه کودک به مدیر مسئولی اکرم امینایی فعالیت خود را از سال ۱۳۷۶ با هدف انتشار کتاب برای کودکان و خردسالان، والدین و مراقبان کودکان خردسال، مربیان، معلمان، مدیران آموزشی و مدیران مراکز پیش دبستانی، کارشناسان و فعالان حوزه آموزش کودکان آغاز کرده است.

این انتشارات تلاش کرده است نیاز‌های جامعه و تجربه‌های مربیان در حوزه رشد و تکامل کودکان را اولویت قرار داده و از: ایجاد انگیزه کتاب‌خوانی، توانمند سازی جوامع محلی، ارتقای خانواده در راستای ایجاد محیطی شاد و امن برای کودکان و ضرورت آموزش‌های پیش دبستانی حمایت کند.

تمامی کتاب‌های این انتشارات از سوی کارشناسان و متخصصان موسسه پژوهشی کودکان دنیا آماده سازی شده است.

خانه قصه و افسانه مرکزی تحقیقاتی است که از سال ۱۳۹۱ با هدف کمک به ثبت، شناخت و ترویج افسانه‌ها و قصه‌های ایرانی برای کودکان و نوجوانان فعالیت خود را آغاز کرده است. خانه قصه و افسانه یکی از برنامه‌های حمایتی مؤسسه پژوهشی کودکان دنیاست که ایده‌ی شکل‌گیری آن از نشست‌های سالانه و از ایده‌پردازی کارشناسان و هم کاران این مؤسسه ریشه گرفته است.

تلاش برای شناخت هویت ملی، ارتباط با میراث معنوی و غنی‌سازی جامعه فرهنگی کودکان و نوجوانان از طریق افسانه‌ها و قصه‌ها بخش مهمی از دورنمایی است که خانه قصه و افسانه به آن فکر می‌کند.

در این مرکز سعی شده است به شیوه‌های مختلف نمادهای فرهنگی، اسطوره‌ها، شخصیت‌های افسانه‌ای، داستان‌های بومی و افسانه‌های محلی مورد بررسی و تحلیل قرار بگیرد. در عین حال جمع‌آوری منابع، ثبت افسانه‌ها، جمع‌آوری افسانه‌ها و قصه‌های ایرانی از سراسر کشور و... بخشی از این تلاش‌ها بوده است.

یکی از فعالیت‌های خانه قصه و افسانه تمرکز بر یکی از افسانه‌های ایرانی و کار همه جانبه بر روی آن است. به گونه‌ای که بتوان آن افسانه را به شیوه‌های مختلف در جامعه معرفی کرده و سپس آن را توسعه داد.

گروه کارشناسی خانه قصه و افسانه قصه‌ی عمو نوروز را به عنوان سومین نمونه در دستور کار خود قرار داد. بدین گونه که بتوان قصه‌ی عمو نوروز را از ابعاد مختلف بررسی کرد و سپس شیوه‌های متنوع کار با کودکان را شناسایی و ارزیابی نمود.

خواندن کتاب نقد و تحلیل افسانه های ایرانی (۳)؛ عمو نوروز را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام والدین و مربیانی که دغدغه تربیت فرزندانشان را دارند پیشنهاد می‌کنیم

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۹۰۷٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۹۲ صفحه

حجم

۹۰۷٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۹۲ صفحه

قیمت:
۶۰,۰۰۰
تومان