دانلود و خرید کتاب چرا ثروتمندان دست به خاک می‌زنند طلا می‌شود؟! رابرت کیوساکی ترجمه ابوالفضل طاهریان ریزی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب چرا ثروتمندان دست به خاک می‌زنند طلا می‌شود؟! اثر ابوالفضل  طاهریان ریزی

کتاب چرا ثروتمندان دست به خاک می‌زنند طلا می‌شود؟!

معرفی کتاب چرا ثروتمندان دست به خاک می‌زنند طلا می‌شود؟!

کتاب چرا ثروتمندان دست به خاک می‌زنند طلا می‌شود؟! نوشته رابرت کیوساکی است. این کتاب به شما می‌گوید آیا ثروتمندان خوش‌شانس هستند و یا عاملی دیگر در این موضوع دخیل است!

درباره کتاب چرا ثروتمندان دست به خاک می‌زنند طلا می‌شود؟!

 این کتاب را می‌توان نسخه طلایی از یکی از شاخص‌ترین کارآفرینان آمریکا و کسی که خودش در دنیای سرمایه‌گذاری سردی و گرمی زیادی را چشیده است، دانست.

رابرت کیوساکی از جمله افرادی است که همه او را با کتاب مشهور «پدرپولدار، پدربی‌پول» می‌شناسند ولی او در واقع تجربیات واقعی خود را در کسب و کارهایی که انجام داده با سخاوت تمام در اختیار علاقمندان قرار می‌دهد. او تجربیات خود را از دل بازار سرمایه‌گذاری و در خلال شکست‌ها و به پا خواستن‌های مکرر با تکیه بر آموزش‌های پدرپولدار کسب کرده است.

او اعتقاد دارد روحیه کارآفرینی چیزی جز رؤیاپردازی، پیروزی، شکست و درس گرفتن‌های متوالی نیست که کارآفرینان همگی باید به آن دست یابند. این روحیه، ویژگی است که کارآفرینان بزرگ را از صاحبان مشاغل معمولی متمایز می‌کند.

اتفاقات مختلف سال‌های اخیر که در جهان و خاورمیانه مثل جنگ‌ها، اختلافات و شیوع بیماری‌های مهلکی مانند، کرونا ظهور ابرقدرت‌ها مثل چین و هند، بالا رفتن نرخ بیکاری و سقوط اقتصادی کشورهای مختلف او را بر آن داشت که این کتاب را بنویسد.

کارآفرینان را می‌توانیم منجیانی برای حل این مشکلات در سراسر جهان بدانیم. این واقعیتی است که فقط این طبقه توانایی بهبود وضعیت اقتصادی در سراسر دنیا را دارا هستند.

کارآفرینان با افق دید وسیعی که دارند می‌توانند با گره زدن آینده به دنیای کنونی؛ در بدترین وضع ظهور کرده و فرصت‌های مختلف و متعددی را در اختیار مردم جهان قرار دهند.

اقتصاد سنتی و عصر انقلاب صنعتی سال‌هاست که دیگر نخ‌نما شده است و حالا ما با نوع دیگر از اقتصاد به نام عصر اطلاعات مواجه هستیم.

برای ورود به این عصر طلایی، شما باید یک خانه تکانی اساسی در افکار کهنه خود در مورد مسائل مالی بدهید وگرنه خیلی زود از گردونه رقابت‌ها خارج می‌شوید. این کتاب به شما یاد می‌دهد موفقیت کاری را پیدا کنید.

خواندن کتاب چرا ثروتمندان دست به خاک می‌زنند طلا می‌شود؟! را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کسانی که به دنبال موفقیت هستند پیشنهاد می‌کنیم

بخشی از کتاب چرا ثروتمندان دست به خاک می‌زنند طلا می‌شود؟!

موفق‌ترین ورزشکار بازی‌های المپیک در چهار دوره پیاپی

توصیه من به افراد حقوق‌بگیر این است که شغل دومی بعد از شغل اول پیدا کنند و مجانی کار کنند و فقط هدفشان کسب مهارت‌های تازه باشد و بس.

پرده چهارم: تجربه‌ای تازه

شریک جان تمام پول‌ها را به جیب زده و فرار کرد. من و جان در نقطه‌ای به نام شکست بودیم. در این شوک بودیم که ایده تولید کیف‌های پلاستیکی شنا و دریانوردی به ذهن ما رسید. این کاورها به صورتی بود که شما می‌توانستید مدارک خود را بدون اینکه خیس شود در آن قرار دهید.

من و جان با تلاش شروع به تولید این کیف‌های پلاستیکی کردیم و من تجربیات زیادی در مورد آن پیدا کردیم.

قسمت پنجم: ترس و دلهره

تولید کیف‌های پلاستیکی شنا و دریانوردی زیاد موفق نبود بنابراین من ایده تولید یک کیف پلاستیکی مخصوص دومیدانی را دادم که به بند کفش‌های وی وصل می‌شد و ورزشکار می‌توانست مدارک خود را در جای امنی قرار دهد.

این محصول یکی از موفق‌ترین محصولات آن سال شد و در اکثر مجلات ورزشی از آن صحبت می‌شد.

من یاد گرفتم که پس از ترس و دلهره شکست خوردن، طرح‌های جدیدی را ارایه کنم. کارآفرینان نیز مثل بقیه آدم‌ها می‌ترسند و گاهاً دلهره دارند و از آنها برای کشف چیزهای جدید و کسب تجربیات تازه استفاده کنند.

پرده آخر: مراقب موفقیت‌های خود باشید

پروژه تولید کیف‌های پلاستیکی بسیار رونق گرفته بود ولی هنوز کفاف بدهی‌های ما را نمی‌داد. من هنوز برای تأمین سرمایه تلاش می‌کردم و یادم هست که روزی با چک ۱۰۰ هزار دلاری یکی از سرمایه‌گذاران به دفتر رفتم و جان بابت این موضوع بسیار از من تشکر کرد.

فردای آن روز برای شرکت در یک نمایشگاه کالاهای ورزشی به شیکاگو رفتم و در پایان با دفتر شرکت تماس گرفتم که منشی شرکت گریه‌کنان تلفن را برداشت.

وقتی من علت گریه‌اش را جویا شدم پاسخ داد:

«آقای کیوساکی قصدم ناراحت کردن شما نیست ولی باید بهتون خبر بدم که آقای جان همه پول‌های شرکت را برداشتند و شرکت را تعطیل کردند و رفتند.»

معرفی نویسنده
عکس رابرت کیوساکی
رابرت کیوساکی
آمریکایی | تولد ۱۹۴۷

رابرت تورو کیوساکی، معروف به رابرت کیوساکی، در ۸ آپریل ۱۹۴۷ در هاوایی آمریکایی و در خانواده‌ای ژاپنی-آمریکایی زاده شد. او پس از پایان دوران دبیرستان، به آکادمی بازرگانی نیروی دریایی، وارد شد و پس از دانش‌آموختگی، به عنوان ملوان در جنگ ویتنام شرکت کرد. پس از جنگ، در رشته MBA ادامه تحصیل داد و از ارتش خارج شد. کیوساکی سپس وارد حرفه مدیریت فروش شد و در چندین شرکت از جمله کمپانی زیراکس فعالیت کرد.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۲)
مادامی که یک کسب و کار بدون شما توان ادامه حیات نداشته باشد، محکوم به فناست.
hamed
مادامی که یک کسب و کار بدون شما توان ادامه حیات نداشته باشد، محکوم به فناست.
hamed

حجم

۵۶۳٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۹۶ صفحه

حجم

۵۶۳٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۹۶ صفحه

قیمت:
۴۰,۰۰۰
تومان