دانلود و خرید کتاب مدیریت زمان موثر کریس کرافت ترجمه سمانه عابدی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مدیریت زمان موثر اثر کریس کرافت

کتاب مدیریت زمان موثر

نویسنده:کریس کرافت
انتشارات:شادن پژواک
امتیاز:
۲.۰از ۳ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب مدیریت زمان موثر

مدیریت زمان موثر کتابی از کریس کرافت درباره مدیریت روزانه زمان برای بهره‌گیری حداکثری از آن است.

 درباره کتاب مدیریت زمان موثر

آیا می‌دانستید اگر تنها هفته‌ای یک ساعت در وقت صرفه‌جویی کنید، در یک سال زمانی دست‌نخورده به اندازه یک هفته خواهید داشت؟ این قدرت مدیریت زمان است. این کتاب به شما کمک خواهد کرد تا این ساعت‌ها را با مدیریت موثرتر زمان و افزایش بهره‌وری شخصی و حرفه‌ای دوباره از آن خود کنید.

کریس کرافت در این کتاب به شما نشان خواهد داد که چگونه می‌توانید با ایجاد رویکردهایی اصولی برای کارهای تکرارشونده باعث کاهش ناکارآمدی، نظم دادن به محیط کاری و استفاده از یک سازوکار موثر به منظور بایگانی کمتر شوید و محیطی پربار را فراهم آورید.

 او همچنین شیوه تهیه و مدیریت لیست‌های انجام کار، سازمان‌دهی اطلاعات حجیم روزمره، استفاده از نرم‌افزارها برای افزایش بهره‌وری و مدیریت ایمیل‌ها را به شما خواهد آموخت.

کارآمدترین افراد از تکنولوژی و سازوکارهای تثبیت‌شده در سامان‌دهی برای مدیریت امور استفاده می‌کنند و از زمان خود حداکثر استفاده را می‌کنند. در این کتاب خواهید دید که چطور باید از این ترفندهای مدیریتی استفاده کنید تا برای شما نیز تاثیرگذار باشند.

 خواندن کتاب مدیریت زمان موثر را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 علاقه‌مندان به کتاب‌های موفقیت و رشد فردی را به خواندن این کتاب دعوت می‌کنیم.

 بخشی از کتاب مدیریت زمان موثر

این روزها بایگانی تقریبا منقرض شده است، ولی هنوز کاملا از بین نرفته‌اند، پس باید نگاهی به بایگانی کردن ایمیل‌ها و برگه‌ها بی‌اندازیم. در رابطه با ایمیل‌ها می‌توانید به جای گذاشتن انها درون پوشه‌ها و بعد فکر کردن درباره این که داخل کدام پوشه گذاشتید، با گزینه "جستجو" هر چیزی را پیدا کنید. درواقع جستجو بهتر از بایگانی کردن است. زیرا می‌توانید هرچیزی را جستجو کنید، در حالی که بایگانی فقط با توجه به یک ویژگی امکان‌پذیر می‌باشد.

مثلا می‌توانید جستجو را بر اساس نام مشتری، نام شرکت، نام محصول، تاریخ یا ترکیبی از این‌ها انجام دید، ولی نمی‌شود چیزی را در بیش از یک پوشه بایگانی کرد، مگر این که بخواهید چند تا کپی ازش بگیرید که اونوقت به‌روزرسانی فایل‌ها را خیلی دشوار می‌کند.

با جیمیل به خوبی می‌توانید ایمیل‌ها را در چندین پوشه بایگانی کنید. مثلا می‌توانید یک ایمیل را بذارید داخل دو پوشه مشتری و موضوع، چون جیمیل به جای پوشه‌ها از تگ‌ها استفاده می‌کند که بهش برچسب (label) هم می‌گویند.

حتی می‌توانید بیش از یک تگ برای یک پیام استفاده کنید و با چندین روش پیداش کنید. مثلا می‌توانید برای یک فایل تگ‌های " (اسم خاص)،" "یا محموله‌های ماه ژوئن،" و "فروش فِرِد" را انتخاب کنید و بعد می‌توانید هر کدام از این سه لیست را بررسی کنید. من شخصا خودم با تگ‌هایی مثل نام مشتری و یا موضوعات به زحمت نمیاندازم، چون می‌توانم با یک جستجو مستقیم ان چیزی را که می‌خواهم، پیدا کنم. ولی تگ‌هایی دارم با عنوان‌های "وقتی به خونه رسیدی پرینت کن" و "وقتی رسیدی خونه انجامش بده"، و همین‌طور "ایمیل‌هایی با قیمت‌های ذکرشده."

یک ایمیل ممکن است هر سه این تگ‌ها را داشته باشد. ممکن است جستجوی این ایمیل‌ها سخت باشد، پس استفاده از تگ می‌تواند واقعا به کارتان بیاد. می‌توانید برای اضافه کردن خودکار تگ از گوگل کمک بگیرید. مثلا هر ایمیلی که در عنوان یا متن آن سگ، گربه یا خرگوش هست، می‌تواند به‌طور خودکار تگ "حیوانات" را بگیرد و احتمالا مفید هم هست. همان‌طور که قبلا گفتم هر کار تکرارشونده‌ای باید یک سازوکار داشته باشد. پس اگر مدام ناچار به پیدا کردن ایمیل‌هایی هستید که به حیوانات مربوط می‌شوند یا مرتب وقت‌تان را با جستجو هدر می‌دهید، ارزشش را دارد که تگ خودکار را فعال کنید.

مثلا ایمیل‌هایی که حاوی تورنتو، ونکوور یا مونتریال هستند، می‌توانند به‌طور خودکار تگ "کانادا" را بگیرند که می‌تواند برای بازدید بعدی شما از انجا مجموعه مفیدی باشند.

ولی بایگانی برگه‌ها چطور؟ بهتر است هیچ برگه‌ای در کار نباشه و همه چی ایمیل شود. ولی باز هم برگه‌هایی خواهید داشت. خیلی از شرکت‌ها همه برگه‌ها را اسکن می‌کنند و با تشخیص بصری به‌طور خودکار هر کلمه‌ای که مد نظرشون باشد، توی این اسناد اسکن‌شده پیدا می‌کنند. ولی در شرکت ما خبری از اسکن کردن نیست و در واقع اصلا هیچ اسکنری وجود ندارد. من به جای اسکنر با گوشی همراهم یک عکس می‌گیرم و توی اِوِرنوت ذخیره‌ش می‌کنم تا بعد با هر دستگاهی قابل دسترسی باشد.

نظرات کاربران

حسام‌الدین ناشناس
۱۴۰۰/۰۷/۰۶

محتوای کتاب (غیر از صفحات آخر) خوب و قابل استفاده است اما ترجمه خیلی ضعیف و پر از غلط املایی هستش ولی ارزش یک دور خواندن سریع رو داره

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۷۵٫۲ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۸۴ صفحه

حجم

۷۵٫۲ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۸۴ صفحه

قیمت:
۱۸,۰۰۰
تومان