دانلود و خرید کتاب نقش کاربردی منابع انسانی در مدیریت موفق تونی داویس ترجمه نسیم زاهدی دوست
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب نقش کاربردی منابع انسانی در مدیریت موفق اثر تونی داویس

کتاب نقش کاربردی منابع انسانی در مدیریت موفق

معرفی کتاب نقش کاربردی منابع انسانی در مدیریت موفق

کتاب نقش کاربردی منابع انسانی (HR) در مدیریت موفق اثری از تونی داویس، مگی کات، نیل فالین، پیتر مول و سیمون ارم است که با ترجمه نسیم زاهدی‌دوست و علی ج وفایی در اختیار دارید. 

کتاب نقش کاربردی منابع انسانی (HR) در مدیریت موفق جلد سوم از مجموعه ارزیابی استعداد است و شیوه‌ی نوین برای مدیریت در سازمان‌ها و کسب‌ و کار ارئه می‌کند. 

درباره کتاب نقش کاربردی منابع انسانی (HR) در مدیریت موفق

مدیریت منابع انسانی به فرایند کار کردن با افراد گفته می‌شود، به‌طوری‌که این افراد و سازمان‌شان در شرایط مختلف به توانمندی کاملی دست یابند، این شرایط مختلف شامل زمان‌هایی می‌شود که نیاز به تغییر، نیاز به کسب مهارت‌های جدید، تقبل مسئولیت‌های جدید و شکل جدیدی از روابط ممکن است در تیم به وجود بیاید. در واقع مدیریت منابع انسانی استفاده از نیروی انسانی در جهت اهداف سازمان است و شامل فعالیت‌هایی نظیر کارمندیابی ، آموزش، حقوق و دستمزد و روابط سازمانی می‌شود. مولفان در کتاب نقش کاربردی منابع انسانی (HR) در مدیریت موفق درباره نقش مدیر منابع انسانی در یک تیم و سازمان صحبت می‌کنند و راهکارهای عالی برای بهبود کار مدیران ارائه می‌کنند.

کتاب نقش کاربردی منابع انسانی (HR) در مدیریت موفق را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

کتاب نقش کاربردی منابع انسانی (HR) در مدیریت موفق اثری خواندنی و مفید برای مدیران منابع انسانی در سازمان‌ها و شرکت‌ها است.

بخشی از کتاب نقش کاربردی منابع انسانی (HR) در مدیریت موفق

بسیاری از فعالیت‌های اخیر که تابع HR است درواقع از ابتدای تاریخ همراه ما بوده است. ابتدایی‌ترین تجلی آن، خواسته‌های امپراطورها، پادشاه‌ها و فرمانروایان برای تشکیل گروه‌های ارتشی بوده است که بتوانند از قدرت سیاسیشان دفاع کرده یا آن را توسعه دهند.

این سازمان‌ها به حفظ کنترل نیاز داشتند تا به عنوان واحدهایی پیوسته عمل کنند و بنابراین می‌توان گفت آن‌ها نمونه‌های اولیۀ ساختارهای سلسله وابسته بودند. همانطور که فنّاوری نظامی پیشرفت می‌کرد پیشرفت مهارت‌های فنی و تخصصی نیز ضرورت بیشتری می‌یافت و این امر به نوبۀ خود پیش‌نیازی برای آموزش و توسعۀ صلاحیت فنی و تکنیکی ایجاد کرد.

نظرات کاربران

z.ch
۱۳۹۹/۰۸/۱۵

متن روان ترجمه مناسب و جذاب از لحاظ محتوا برای مدیریت موفق

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۶۲٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۳۶ صفحه

حجم

۲۶۲٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۳۶ صفحه

قیمت:
۳۰,۰۰۰
تومان