دانلود و خرید کتاب جدیدترین نکات آموزشی برای مدیران موفق تونی داویس ترجمه نسیم زاهدی‌دوست
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب جدیدترین نکات آموزشی برای مدیران موفق

کتاب جدیدترین نکات آموزشی برای مدیران موفق اثری از اثری از تونی داویس، مگی کات، نیل فالین، پیتر مول و سیمون ارم است که با ترجمه نسیم زاهدی‌دوست و حمیدرضا کاظمیان حیدری در اختیار دارید. 

کتاب جدیدترین نکات آموزشی برای مدیران موفق، به ارزیابی استعداد؛ شیوه‌ی نوین برای مدیریت در سازمان‌ها و کسب و کار می‌پردازد و نکاتی را برای مدیریت بهتر ارائه می‌کند. 

درباره کتاب جدیدترین نکات آموزشی برای مدیران موفق

 کتاب جدیدترین نکات آموزشی برای مدیران موفق از مجموعه ارزیابی استعداد؛ شیوه‌ای نوین برای مدیریت در سازمان‌ها و کسب و کارها ارائه می‌کند. مولفان کتاب جدیدترین نکات آموزشی برای مدیران موفق در این اثر به معرفی و بیان خصوصیاتی پرداخته‌اند که به اعضای تیم کمک می‌کند تا در بالاترین میزان بهره‌وری قرار بگیرند. بنابراین مدیران می‌توانند بیاموزند که چطور می‌توانند این خصوصیات را در اعضای یک تیم به وجود بیاورند تا بالاترین میزان عملکرد را داشته باشند. 

کتاب جدیدترین نکات آموزشی برای مدیران موفق را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

کتاب جدیدترین نکات آموزشی برای مدیران موفق اثری مفید و خواندنی برای تمام مدیرانی است که در تلاشند تا در کارشان به موفقیت برسند. 

بخشی از کتاب جدیدترین نکات آموزشی برای مدیران موفق

شرکت‌های مجری برنامه‌های توسعه استعداد خیلی زود درمی‌یابند که باید افرادی با بالاترین خصوصیات پرورش دهند که می‌توانند دیگران را برای کسب بالاترین سطح بهره‌وری و عملکرد هدایت کرده و برانگیزند. چندین فاکتور در دستیابی به نتایج سطح بالا اهمیت دارند اما شاید فا‌کتورهای مهم توسعه و حفظ توانایی برجسته در استراتژی، نظارت و مدیریت هستند. گفته شده است که افراد بااستعداد قابلیتی ذاتی برای تشخیص فرصت و رخ دادن آن دارند؛ بنابراین، عوامل حیاتی برای چنین دستیافتی به شرح زیر می‌باشند:

مدیریت گروه‌های کارکنان

شناسایی ارزش و اطمینان از انتقال آن

تصمیم‌گیری کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت

عملکرد، مبادرت به اقدامات اصلاحی به شیوه‌ای منسجم

مدیریت و تقویت برنامه‌های تغییر

نظرات کاربران

z.ch
۱۳۹۹/۰۸/۱۵

متن روان ترجمه ای خوب برای مدیریت موفق پیشنهاد می کنم

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳۱۷٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۴۸ صفحه

حجم

۳۱۷٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۴۸ صفحه

قیمت:
۳۰,۰۰۰
تومان