دانلود و خرید کتاب ارزیابی دانش در مدیریت استعداد و آزمون مدیریت استعداد تونی داویس ترجمه نسیم زاهدی دوست
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ارزیابی دانش در مدیریت استعداد و آزمون مدیریت استعداد اثر تونی داویس

کتاب ارزیابی دانش در مدیریت استعداد و آزمون مدیریت استعداد

معرفی کتاب ارزیابی دانش در مدیریت استعداد و آزمون مدیریت استعداد

کتاب ارزیابی دانش (KA) در مدیریت استعداد و آزمون مدیریت استعداد اثری از تونی داویس، مگی کات، نیل فالین، پیتر مول و سیمون ارم است که با ترجمه نسیم زاهدی‌دوست و علی وفایی در اختیار دارید. 

کتاب ارزیابی دانش (KA) در مدیریت استعداد و آزمون مدیریت استعداد، شیوه‌ای نوین برای مدیریت در سازمان‌ها و کسب‌ و کارها ارائه می‌کند.

درباره کتاب ارزیابی دانش (KA) در مدیریت استعداد و آزمون مدیریت استعداد

نیاز به ارزیابی دانش (KA) در اوایل دهه ۱۹۹۰ هنگامی بوجود آمد که ارائهدهندگان آموزش‌های خارجی برنامه‌های آموزشی با ماهیتی تا حدودی عمومی را اجرا کردند. دلیل اصلی این امر این بود که مربیان برای درک اهداف شغلی مشتریان خود از نظر طراحی یک برنامه آموزشی برای گروهی از فروشندگان یا مدیران باید زحمت زیادی می‌کشیدند و ارتقاء سطح دانش از این نظر بسیار دشوار بود. به طور سنتی، بیشتر ارزیابی‌ها از توانایی‌های فردی مبتنی بر نوعی آزمایش رفتاری است، اما با ظهور KA می‌توان یک بعد جدید، یا پیوند مفقودشده، برای کاهش خطر ایجاد کرد. با استخدام یا ارتقاء شخص اشتباه به جایی می‌رسیم که درک این نکته مهم را برای ما مسیر می‌کند که KA فقط یک‌سوم ارزیابی کامل ۳۶۰ درجه را نشان میدهد. درواقع، هر سه روش ارزیابی (نگرش، مهارت، دانش) درصد مشابهی دارند.

کتاب ارزیابی دانش (KA) در مدیریت استعداد و آزمون مدیریت استعداد را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

کتاب ارزیابی دانش (KA) در مدیریت استعداد و آزمون مدیریت استعداد اثری کاربردی برای تمام مدیران و کسانی است که به بهبود کیفیت کسب و کار خودشان می‌پردازند. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳۲۶٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۸ صفحه

حجم

۳۲۶٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۸ صفحه

قیمت:
۳۰,۰۰۰
تومان