دانلود و خرید کتاب ماجراهای شگفت انگیز نیلس سلما لاگرلف
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ماجراهای شگفت انگیز نیلس اثر سلما لاگرلف

کتاب ماجراهای شگفت انگیز نیلس

معرفی کتاب ماجراهای شگفت انگیز نیلس

ماجراهای شگفت‌انگیز نیلس که کارتون پرطرفدارش هم بارها از تلوزیون پخش شده اثری از سلما لاگرلف، نویسنده نویسنده سوئدی و اولین زن برنده نوبل ادبیات است.

 درباره کتاب ماجراهای شگفت‌انگیز نیلس

 داستان درباره پسری حدودا چهارده ساله به اسم نیلس است که تفریحش فقط خوردن و خوابیدن و شیطنت است. او در یک مزرعه و در خانواده‌ای نسبتا فقیر زندگی می‌کند. روزی پدر و مادر نیلس برای عبادت به کلیسا می‌روند و از او می‌خواهند که شیطنت نکند و کتاب دعایش را بخواند. نیلس هنگام خواندن کتاب متوجه می‌شود در صندوقچه قدیمی مادرش باز شده است. او تعجب می‌کند و به سمت صندوقچه می‌رود اما چیزی را که می‌بیند باور نمی کند. موجودی خیالی شبیه یک مرد کوچک و لاغراندام که شبیه اِلف‌های افسانه‌ای است روی صندوق نشسته است. نیلس سعی می‌کند او را بگیرد اما در کش و قوس گرفتن اِلف، اتفاقی برایش می‌افتد که زندگی‌اش دگرگون می‌شود. او خودش تبدیل به یک موجود خیلی کوچک می‌شود و در نهایت سوار بر پشت یک غاز از مزرعه به سوی ماجراهایی تازه می‌رود. ماجراهایی که نیلس را کاملا متحول می‌کنند.

خواندن کتاب ماجراهای شگفت‌انگیز نیلس را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 نوجوانان علاقه‌مند به داستان مخاطبان این کتاب هیجان‌انگیزند.

 درباره سلما لاگرلف

سلما لاگرلف در سال ۱۸۵۸ در یک خانواده‌ای زمین‌دار متولد و بزرگشد. بعد از مرگ پدر سلما ملک آنها به برادر او به ارث رسید اما ورشکستگی برادر باعث فروش ملک در ۳۱ سالگی سلما شد.

سلما لاگرلف در سال ۱۹۱۰ توانست با پول جایزه نوبلی که در سال ۱۹۰۹ دریافت کرد، ملک پدری‌اش را که در بسیاری از آثار خود به توصف آن پرداخته، بخرد و باقی عمرش را در آن زندگی کند.

اولین رمان لاگرلف افسانه یوستا برلینگ بود که رشته داستان‌هایی تخیلی دربارهٔ کشیشی مخلوع به نام یوستا برلینگ است و در سال ۱۸۹۱ چاپ شد. او نگارش این کتاب را زمانی که به عنوان معلم مشغول به کار بود شروع کرد و انتشار آن توجه‌ها را به سلما لاگرلوف جلب نمود. یکی دیگر از آثار شناخته شده و معروف او ماجراهای شگفت‌انگیز نیلس است که از کتاب‌های ادبیات کلاسیک کودکان و نوجوانان به‌شمار می‌رود.

آثار لاگرلف شامل رمان، داستان کوتاه، سفرنامه، زندگینامه و نمایشنامه‌هایی است که با تأکید بر مسئولیت شخصی و مسیحیت غیرجزمی در مقابل ناتورالیسم رایج آن دوران قرار می‌گیرند.او  در داستان‌هایش اگرچه از توصیفات رئالیستی پیروی می‌کند، از رمانتیسم، انجیل و توماس کارلایل نیز تاثیرپذیرفته است.



نظرات کاربران

z.ch
۱۳۹۹/۰۸/۱۴

کتاب فوق العاده جذاب با ترجمه ای بسیار خوب است.

zhale
۱۳۹۹/۰۸/۱۸

رمان فوق العاده ای که ادم رو به فضای کودکی بر می گردونه. با تمام تخیلات شیطنت ها و آموزه هایی که باید یاد می گرفتیم...

کاربر 7389733
۱۴۰۲/۰۷/۲۴

کتاب جذاب و دوست داشتنی. حتما بخونید

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۰٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۵۷۴ صفحه

حجم

۱۰٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۵۷۴ صفحه

قیمت:
۷۰,۰۰۰
تومان