دانلود و خرید کتاب وینی پوو و دوستانش، داستان یک ماهیگیری والت دیزنی ترجمه مانی دادخواه
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب وینی پوو و دوستانش، داستان یک ماهیگیری اثر والت دیزنی

کتاب وینی پوو و دوستانش، داستان یک ماهیگیری

معرفی کتاب وینی پوو و دوستانش، داستان یک ماهیگیری

کتاب  «وینی پو و دوستانش، داستان یک ماهیگیری» نوشتۀ والت دیزنی و ترجمۀ مانی دادخواه است و انتشارات اردوی سوره آن را منتشر کرده است. وینی پو و دوستانش، داستان یک ماهیگیری، داستان ۲ زبانه و بامزۀ ماهیگیری پو است که ضمن سرگرم کردن کودکان،‌ زبان انگلیسی آن‌ها را تقویت می‌کند.

درباره کتاب وینی پو و دوستانش، داستان یک ماهیگیری

تقریباً همه کاراکتر پو و دوستانش را می‌شناسند و داستان‌هایش را خوانده یا کارتونش را تماشا کرده‌اند. مجموعۀ وینی پو و دوستانش از کتاب‌های پرفروش کلاسیک به‌حساب می‌آیند که در طول سال‌ها مشتاقان زیادی داشته و هنوز هم طرف‌دار دارد. در این داستان بامزه پو تصمیم‌ می‌گیرد به ماهیگیری برود و این ایده را با دوستش پیگلت در میان می‌گذارد. پیگلت به پو یادآوری می‌کند که تابه‌حال در گرفتن ماهی موفق نبوده است و می‌خواهد به‌جای ماهیگیری شنا کند؛ اما اتفاقات جالبی در داستان می‌افتد که در نهایت منجر به گرفتن ماهی می‌شود. کودکان با خواندن کتاب ۲ زبانۀ وینی پو و دوستانش، هم زبان دوم خود را تقویت می‌کنند و هم از داستان ماهیگیری پو لذت می‌برند و سرگرم می‌شوند.

کتاب‌های ۲ زبانه برای کودکان بسیار مفید است. در کتاب وینی پو و دوستانش، نخست متن انگلیسی و بعد ترجمۀ فارسی را در پایین آن ارائه می‌دهد. خواندن کتاب‌های ۲ زبانه یکی از روش‌ها برای بهبود دایرۀ واژگان زبان انگلیسی کودکان دوزبانه است. مطالعۀ مستمر داستان‌ها و مکالمات به کودک ۲ زبانه کمک می‌کند تا معنای کلمات انگلیسی را در هر متن به‌راحتی بفهمد و درک کند. خواندن این کتاب‌ها همچنین در تکرار و یادآوری واژگانی که قبلاً آموخته است تأثیر دارد. اگر معنای کلمات کلیدی موجود در متن داستان را از قبل بداند درک مطلب بسیار آسان‌تر می‌شود. به همین خاطر یادگیری معنا و تلفظ کلمات به کودک دوزبانه کمک می‌کند که بعداً در هنگام خواندن کتاب‌های داستان به‌راحتی با موضوع آنها ارتباط برقرار کند.

والدین،‌ مربیان یا بزرگ‌ترها می‌توانند بعد از خواندن کتاب برای کودکان همراه با آن‌ها دو متن را با هم مقایسه کنند و ببینند که آیا دیالوگ یا داستان‌ها با هم متفاوت است یا خیر. آن‌ها همچنین می‌توانند به دنبال کلمات هم‌ریشه‌ بگردند. یعنی کلماتی که از نظر شکل و معنی در هر ۲ زبان بسیار شبیه به هم هستند و یا کلماتی که بسیار متفاوت از هم هستند.

خواندن کتاب وینی پو و دوستانش، داستان یک ماهیگیری را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به کودکان و علاقه‌مندان به کتاب‌های ۲ زبانۀ انگلیسی و فارسی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب وینی پو و دوستانش، داستان یک ماهیگیری

«One bright morning, Winnie the Pooh said to piglet, I thinki shall go fishing

در یک صبح روشن، وینی پو به پیگلت گفت: من می‌خواهم به ماهیگیری بروم

But you never catchany fish, Piglet pointed out

پیگلت به‌طعنه گفت: اما تو هرگز نتوانستی تابه‌حال،‌حتی یک ماهی هم بگیری.»


نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۹٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۵ صفحه

حجم

۹٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۵ صفحه

قیمت:
۱۹,۰۰۰
تومان