دانلود و خرید کتاب بخواهید تا به شما داده شود استر هیکس ترجمه سیدحمید پورموسوی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب بخواهید تا به شما داده شود اثر استر هیکس

کتاب بخواهید تا به شما داده شود

معرفی کتاب بخواهید تا به شما داده شود

بخواهید تا به شما داده شود کتابی نوشته استر هیکس و جری هیکس، زوج نویسنده کتاب‌های انگیزشی است. آنها در این کتاب به شما کمک می‌کنند، یاد بگیرید چه کنید تا خواسته‌هایتان برآورده شود.

درباره کتاب بخواهید تا به شما داده شود

استر و جری در سال ۱۹۸۶ باهم موسسه آبراهام را تاسیس کردند. و کارگاه‌های گوناگونی درباره قانون جذب از طریق این موسسه ترتیب دادند. آنها کلاس‌هایی هم با نام تعالیم آبراهام برگزار می‌کردند که این کتاب برگرفته از همان تعالیم است.

این کتاب درباره قانون جذب و تاثیرات شگفت‌انگیز آن و نقش خواست و اراده بشر در تحقق رویاها نوشته شده است.

در این کتاب مجموعه‌ای از فرایندها را می‌آموزید تا با بخش «غیرمادی» وجود خود ارتباط برقرار کنید. فرایندهایی که به شما در دستیابی به هرچه می‌خواهید کمک خواهد کرد. کاربرد این فرایندها باعث بیداری ذهن خواهد شد و اشتیاق برای زندگی شاد در شما بیدار می‌شود.

استر و جری در این کتاب به شما یادآوری می‌کنند که از جایی آمده‌اید که سرشار از فراوانی و برکت بوده، اکنون هم می‌توانید نیروهای برتر را به سوی خود جذب کنید و بگذارید در تمام جنبه‌های زندگی شما جاری شوند یا می‌توانید در برابر آنها مقاومت کنید. درنتیجه از منبع خلقت که سراسر عشق و برکت و فراوانی است دور بمانید.

پیام این کتاب کاملا ساده در عین حال تکان‌دهنده است. شما از منبع بی‌پایان عشق و سعادت آمده‌اید.

خواندن کتاب بخواهید تا به شما داده شود را به چه کسانس پیشنهاد می‌کنیم

علاقه‌مندان به کتاب‌های انگیزشی و موفقیت را به خواندن این کتاب دعوت می‌کنیم.

درباره استر و جری هیکس

استر هیکس متولد ۵ مارس ۱۹۴۸ در ایالت یوتا است. او در سال ۱۹۸۰ با جری هیکس ازدواج کرد و با همکاری او، کتاب‌های بسیاری در زمینه قانون جذب منتشر کرد. از کارهای او در نسخه اصلی فیلم راز که در سال ۲۰۰۶ منتشر شد، استفاده شده است. استر هیکس یک نویسنده و سخنران الهام‌بخش است اما بیشتر او را به خاطر آموزه‌های آبراهام هیکس «یک آگاهی گروهی از ابعاد غیر فیزیکی» می‌شناسند. آثار دیگر هیکس عبارتند از:قانون جاذبه (اکتبر ۲۰۰۶)، آغاز جدید من: کتاب راهنمای بقای شادی، توسط جری و استر هیکس. منتشر شده توسط انتشارات آبراهام هیکس، آغاز جدید ۲: یک کتابچه راهنمای شخصی برای تقویت زندگی، آزادی و پیروی از شادی، توسط جری و استر هیکس. منتشر شده توسط انتشارات ابراهیم هیکس (۱۹۹۱).

بخشی از کتاب بخواهید تا به شما داده شود

پس لباس‌های راحتی پوشیده و پرده‌های اتاق نشیمن را کشیده و روی دو مبل بزرگ دسته‌دار نشستیم و بینمان هم بالشتک کوچکی گذاشتیم. هر دو ما مشتاق بودیم که باهم این کار را بکنیم اما احساس عجیبی داشت و بالشتک کمک زیادی کرد تا عجایب را به دلایلی مخفی کنیم.

دستورالعمل تائو را یادآوری کردم: " در اتاق ساکتی بنشینید و لباس راحتی بپوشید و بر تنفستان تمرکز کنید" پس ما هم ساعت را برای ۱۵ دقیقه کوک کردیم و چشمان را بسته و بر تنفس متمرکز شدیم. در ذهنم پرسیدم که راهنمای معنوی‌ام کیست؟ و نفس‌هایم را با هر دم و بازدم می‌شمردم. بلافاصله تمام بدنم بی‌حس شده و به‌طوری‌که حتی نمی‌توانستم دماغم را از انگشتان پایم تشخیص بدهم. احساس عجیب اما راحتی داشتم و لذت می‌بردم. گرچه روی صندلی نشسته بودم اما احساس می‌کردم که بدنم به‌آرامی می‌چرخد. زنگ ساعت، چرتمان را پاره کرد، اما گفتم بیا دوباره انجامش دهیم.

دوباره چشمانم را بستم و نفس‌هایم را شمرده و از سرتاپا بی‌حس شدم؛ اما زنگ ساعت تمرکزمان را پراند و دوباره شروع کردیم.

دوباره یک ربع بعدی را کوک کردیم و احساس بی‌حسی تمام بدنم را فراگرفت اما این بار چیزی یا کسی در درونم می‌دمید از فضایی عالی، احساسی شبیه خلسه عاشقانه، از اعماق درونم به‌طرف بیرون حرکت می‌کرد. چه شور و حال محشری بود. جری بعداً می‌گفت که صدایم را شنیده که غرق در خلسه و شور و حال هستم.

وقتی زمان به پایان رسید و از مراقبه خارج شدم، دندان‌هایم چنان می‌لرزیدند که سابقه نداشت. شاید صدای وزوز یا زینگ زینگ لغت بهتری برای آن تجربه باشد. تقریباً یک‌ساعتی دندان‌هایم زنگ می‌زدند به‌طوری‌که سعی کردم که با خونسردی به حالت عادی برگردم.

معرفی نویسنده
عکس استر هیکس
استر هیکس

استر هیکس یک نویسنده‌ی مشهور در حوزه‌ی کتاب‌های خودیاری و متولد ۵ مارس ۱۹۴۸ در کوالویل، یوتا، ایالات متحده است. او در تمام طول زندگی به ارائه‌ی آموزه‌هایی بر مبنای پیام‌های آزادی، خلقت، قدرت و شادی مشغول بود و کتاب مشهور قانون جذب را نیز نوشت. هیکس در اصل یکی از معلمان متخصص فیلم راز بوده و ۹ کتاب در ارتباط با آموزه‌های آبراهام، راهنمای معنوی درونش نوشته است. بسیاری از آثار هیکس با همراهی همسرش، جری هیکس نوشته شده است. استر هیکس که به واسطه‌ی سخنرانی‌های الهام‌بخش و حضورش در برنامه‌ی اپرا نیز شناخته می‌شود، با نوشته‌هایی در مورد رشد و توسعه‌ی فردی، مورد توجه عده‌ی بسیار زیادی قرار گرفته است.

نظرات کاربران

oshani1488
۱۴۰۰/۱۱/۰۹

افتصاح به تمام معنا😤 ترجمه مفتضح، فوق‌العاده بی مفهوم و چرند

نگار
۱۴۰۰/۰۴/۲۵

روی ترجمه میشد بهتر کار کرد

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۴۶٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۳۲۵ صفحه

حجم

۲۴۶٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۳۲۵ صفحه

قیمت:
۴۵,۰۰۰
تومان