دانلود و خرید کتاب آشنایی با ساعت درون بدن فاطمه‌سادات گرامی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب آشنایی با ساعت درون بدن اثر فاطمه‌سادات گرامی

کتاب آشنایی با ساعت درون بدن

معرفی کتاب آشنایی با ساعت درون بدن

کتاب آشنایی با ساعت درون بدن اثر فاطمه‌سادات گرامی و اسماعیل سعدی‌پور درباره‌ی یکی از مهم‌ترین و تاثیرگذارترین عوامل چرخه‌ی رشد برای کودکان است.

درباره‌ی کتاب آشنایی با ساعت درون بدن

کتاب آشنایی با ساعت درون بدن نوشته‌ی فاطمه‌سادات گرامی و اسماعیل سعدی‌پور اثری ویژه‌ی معلمان، مربیان، مشاوران و پژوهشگران حوزه‌ی تعلیم و تربیت است. در این اثر خواندنی درباره‌ی چرخه‌های بدن، مبانی فیزیولوژیکی و محیطی چرخه‌های بدن، می‌خوانیم و از تاثیر آن‌ها بر عملکرد تحصیلی، سبک زندگی و تاثیر آن بر چرخه‌ی تحصیلی و ... آگاه می‌شویم.  

کتاب آشنایی با ساعت درون بدن را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

کتاب آشنایی با ساعت درون بدن اثری عالی برای معلمان، ‌مربیان،‌ مشاوران ‌و‌ پژوهشگران‌ حوزه‌ی ‌تعلیم ‌و ‌تربیت است.

بخشی از کتاب آشنایی با ساعت درون بدن

متخصصان روانشناسی تربیتی معتقدند تفاوت‌های فردی از عوامل مؤثر در پیشرفت تحصیلی دانش آموزان هستند. توجه به تفاوت های فردی در دانشآموزان موضوعی است که مورد توجه اندیشمندان بسیاری در حوزه علوم تربیتی بوده است. سیلبرمن در پرفروش‌ترین کتاب خود تحت عنوان «بحران در کلاس درس»، سخن از لزوم انسانی شدن مدارس آمریکا به میان می‌آورد و از این الزام به دفاع می‌پردازد. وی مدارس را متهم می‌کند که سلطه‌جو هستند و به دانش‌آموزان فقط رام بودن و همرنگ جماعت شدن را آموزش می دهند. به منظور تاکید بر اهمیت تفاوت‌های فردی و تاثیرش بر آموزش و یادگیری و در نتیجه استفاده از بالاترین پتانسیل‌های دانش‌آموزان، بیانیه‌ای تحت عنوان «هیچ دانش‌آموزی نباید از قلم بیفتد» در کشورهای غربی سطح کارآمدی دانش آموزان را افزایش داده است. بنابراین به منظور جلوگیری از افت تحصیلی و پیشامدهای آن الزم است تفاوت‌های فردی را بخوبی بشناسیم و در تعامل با دانش‌آموزان آن‌ها را مدنظر داشته باشیم. یعنی تک تک دانش‌آموزان محترم‌اند و یک معلم باید از نیازهای لحظه به لحظه دانش آموزانش آگاه باشد. از اینکه در هر لحظه کدام یک از آن‌ها آمادگی بیشتری برای یادگیری دارد، کدام یک تمایل به شرکت در بحث کلاسی دارد و مغز کدام یک از آن‌ها آماده حل کردن مسائل چالشی است. معلم باید این موقعیت‌ها را شناسایی کند و شرایط را برای بروز توانایی دانش آموز در هر لحظه بنا به نیاز او فراهم آورد.

از آنجا که فعالیت‌های چرخه‌های بدن تأثیر قابل توجهی در سازمان عملکرد ذهنی دارند و جای آن‌ها در بطن روانشناسی تربیتی بسیار خالی است؛ پرداختن به آن‌ها امری حیاتی و ضروری برای تعلیم و تربیت است. توجه به این تغییرات قابل ملاحظه اولین گام برای لذت بردن از توانایی‌های فردی است. 

فهرست

  • کلیات
  • چرخه‌های بدن
  • مبانی فیزیولوژیکی و محیطی چرخه‌های بدن
  • عملکرد تحصیلی 
  • سبک زندگی و چرخه‌ی تحصیلی
  • روش تحقیق
  • منابع 
  • پیوست‌ها

نظرات کاربران

ali
۱۴۰۰/۰۵/۲۶

ممنون کتاب جالبی بود

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۱۵۲ صفحه

حجم

۱٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۱۵۲ صفحه

قیمت:
۶,۰۰۰
تومان