دانلود و خرید کتاب مثل بچه بخند!
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب مثل بچه بخند!

کتاب مثل بچه بخند! نوشته موسی زمان زاده دربان و محمد جولایی تهرانی پیرامون برخورد با مشکلاتی است که به صورت روزمره برای ما اتفاق می افتد. در این کتاب نکته‌هایی از روان‌شناسان و بزرگان حوزه موفقیت و رشد فردی آمده که باعث می‌شود تصمیمات بهتری در صورت مواجه با مشکلات بگیریم.

 درباره کتاب مثل بچه بخند

در جهان امروز یکی از بیماری‌هایی که گریبان گیر بیشتر انسان‌ها شده است افسردگی و ناامیدی از ادامه‌ی زندگی است و از این روست که آمار خودکشی در کشورها رو به فزونی است، بهترین دارو و مبارزه با این بیماری همانا خنده درمانی و شادی است، از محیط‌های غم‌زده خود را تا آنجایی که می‌توانیم دور کنیم و تا میتوانیم روح خود را از غم و غصه صیقل دهیم و با عشق و محبت و بخشش شادی را در همه جا پراکنده کنیم، می‌دانید که چرا بچه ها بیشتر از بزرگترها می خندند؟ چون با دنیا و مشکلات آن آلوده نشده‌اند.

 با کتاب مثل بچه بخند می‌آموزیم که شوخ طبع باشیم، از افکار منفی به افکار مثبت و انسان های شاد و مثبت اندیش روی بیاوریم.

 هر روز باید دمتان آنچنان معنوی باشد که از بازدمتان آرامش و شادی متصاعد شود، تا نفرت به محبت تبدیل شود و موفقیت از پس پرده های ناامیدی خود را نشان دهد.

 خواندن کتاب مثل بچه بخند را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 همه دوست‌داران کتاب‌های موفقیت و خودیاری

 بخشی از کتاب مثل بچه بخند

یک بچه عادی بیش از ۲۰۰ بار در روز می‌خندد، اما یک فرد بزرگسال عادی ۱۴ تا ۱۷ بار. همان‌طور که سنمان بالاتر می‌رود، فشار زندگی، نگرانی‌ها و مسئولیت‌های بیشتر، آرام آرام شادیمان را می‌دزدند. اینکه دیگر کودک نیستیم به این معنا نیست که باید جدی باشیم و هرگز خوش نگذرانیم. هر بزرگسال سالمی باید کودک درونش را حفظ کند. بدانید که چگونه کار کنید، اما همچنین بدانید که چگونه بازی کنید.

هر روز پنجشنبه است، جول اوستین / صفحه ۲۸۷

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴۷٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۳۶ صفحه

حجم

۴۷٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۳۶ صفحه

قیمت:
۱۳,۹۰۰
تومان