دانلود و خرید کتاب ورزش زورخانه‌ای به روایت تصویر زینب خضرایی‌گنجی‌فر
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ورزش زورخانه‌ای به روایت تصویر اثر زینب خضرایی‌گنجی‌فر

کتاب ورزش زورخانه‌ای به روایت تصویر

معرفی کتاب ورزش زورخانه‌ای به روایت تصویر

در کتـاب ورزش زورخانه‌ای به روایت تصویر مبنـای ورود به ورزش پهلوانـی و زورخانـه‌ای بـه وزارت آمـوزش و پـرورش توسـط يـک بانـی عاشـق کـه از بـدو آفرينـش گويـا بـا ايـن ماموريـت پـا بـه عرصـه جهـان نهـاد بـه صـورت مسـتند بـه تحرير کشـيده شـده است.

در این کتاب چگونگی آغاز فعاليت پهلوان محمدهادی گنجی و کسـب علـوم و تجربیـات او را تا آغاز ماموریتش در این ورزش و عملکـرد خسـتگی ناپذيـرش در این عرصه طـی نيـم قـرن را می‌خوانید و می‌بینید.

 خواندن کتاب ورزش زورخانه‌ای به روایت تصویر را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 همه علاقه‌‌مندان به ورزش زورخانه‌ای و پهلوانی

 درباره محمدهادی گنجی

 پهلوان محمدهادی گنجی متولد ۱۲ شهریور ۱۳۳۵در تهران ، دارای مدرک کارشناسی ارشد تربیت بدنی و علوم ورزشی و اولین دارنده بازوبند پهلوانی جوانان کشور در سال ۱۳۵۳ است. ایشان اولین فردی است که در زورخانه جعفری تهران با کباده شیرینکاری کرد و چرخ کباده را به نام خود ثبت نمود.

او حدود ۲۴ سال در پست کارشناس مسئول تربیت بدنی مناطق مختلف آموزش و پرورش استان تهران خدمات گرانقدری همچون احداث و ابقا ده‌ها سالن ورزشی، ابداع ورزش صبحگاهی با ضرب آهنگ حماسی، ابداع رزمایش پهلوانی، بازگشایی اولین مرکز حرکات اصلاحی در آموزش و پرورش، وارد کردن مبحث درسی زورخانه‌ای در پایه هفتم و ... را در پرونده خود دارد.

به جرات می‌توان پهلوان محمدهادی گنجی را پدر ورزش زورخانه‌ای در آموزش و پرورش دانست. طبق مستندات ارائه شده در این کتاب ایشان اولین فردی است که با پیگیری‌های مجدانه خود رشته ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی را به عنوان یک رشته ورزشی رسمی در آموزشگاه‌ها مصوب نمود و اولین کانون زورخانه‌ای را در سال ۱۳۶۳ در سالن آموزش و پرورش (بعد از انقلاب اسلامی) احداث کرد.

او هدف از این پیگیری‌های مجدانه را زنده نگه داشتن فرهنگ پهلوانی در دانش آموزان و آینده سازان این مرز و بوم می‌داند. 

پهلوان گنجی هم اکنون به عنوان رییس انجمن پهلوانی و زورخانه‌ای مدارس کشور و یکی از مدرسان مرکز علمی و کاربردی فدراسیون پهلوانی و زورخانه‌ای در این رشته تاریخی فعالیت دارد.

نظرات کاربران

کاربر ۵۰۸۶۴۳۵
۱۴۰۱/۰۶/۲۷

این کتاب بسیار خوب و مفید است بخصوص برای باستانی کاران ایران زمین. حق یاعلی مدد

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۴٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۴۸ صفحه

حجم

۱۴٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۴۸ صفحه

قیمت:
۵۵,۰۰۰
تومان