دانلود و خرید کتاب مدیریت لجستیک در کسب و کار آنلاین سعید آزادی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مدیریت لجستیک در کسب و کار آنلاین اثر سعید آزادی

کتاب مدیریت لجستیک در کسب و کار آنلاین

معرفی کتاب مدیریت لجستیک در کسب و کار آنلاین

کتاب مدیریت لجستیک در کسب و کار آنلاین، نوشته سعید رضایی، درباره‌ی اهمیت نحوه‌ی اجرا و مدیریت یک کسب و کار آنلاین برای رسیدن به بالاترین درجه موفقیت صحبت می‌کند. 

درباره‌ی کتاب مدیریت لجستیک در کسب و کار آنلاین

به طور کلی کسب و کارهای آنلاین این روزها رونق زیادی گرفته‌اند. کارها دیگر مانند قبل نیست و زندگی بر اساس اینترنت می‌چرخد. تقریبا تمام کارها را می‌توان از طریق اینترنت انجام داد و این شامل کسب و کارهای مختلف نیز می‌شود. سوال اصلی که ایجاد می‌شود این نیست که آیا باید از این امکان برای بهبود کیفیت کسب و کارمان استفاده بکنیم یا خیر، بلکه این است که چطور از چنین امکانی، بهترین بهره‌وری را داشته باشیم. سعید آزادی در کتاب مدیریت لجستیک در کسب و کار آنلاین به این پرسش پاسخ داده است و درباره‌ی مدیریت نیروی انسانی، نگرش‌های موجود، ایجاد تعهد و بهره‌وری و ... صحبت کرده است. 

کتاب مدیریت لجستیک در کسب و کار آنلاین را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

کتاب مدیریت لجستیک در کسب و کار آنلاین یک اثر عالی برای تمام مدیران کسب و کارهای آنلاین است. اگر در فکر راه‌اندازی کسب و کار آنلاین خودتان هستید، حتما کتاب مدیریت لجستیک در کسب و کار آنلاین را بخوانید. 

بخشی از کتاب مدیریت لجستیک در کسب و کار آنلاین

به کارگیری کسب و کار الکترونیک منافع متعددی را به دنبال دارد. بسیاری از بنگاه‌ها به دلیل پایین بودن هزینه مشارکت را قبول می‌کنند اینترنت باعث ارزانی دسترسی به اطلاعات و بازارهای جهانی می‌شود. این عامل موجب می‌گردد سرعت عمل در بازارهای چند منظوره که برای تولید کالاها و اطلاعات است، بالا برود. به طور بالقوه شکل تازه‌ای به سازماندهی زیرساخت مشاغل موجود می‌بخشد و با ارزش گذاری مجدد، راه را برای انجام معاملات تجاری باز می‌کند و با مهندسی مجدد بازرگانی محدودیت‌هایی که به طور سنتی تولیدکنندگان را از مشتریان جدا می‌ساخت رها می‌سازد. از سوی دیگر، فعالیت‌های منفصل و جدا از هم نظیر سفارش، پرداخت و خدمات بعد از فروش، ممکن است به یک فرآیند واحد ادغام شده و باعث کاهش هزینه‌های اعتباری گردد. نتیجه چنین فرایندی منتهی به افزایش کارایی و رقابت پذیری در بین بنگاه‌های صادراتی است. با توجه به مطالب مطرح شده از کسب و کار الکترونیک برای افزایش انگیزه بازرگانی بخصوص صادراتی می‌توان گفت ورود به سازمان تجارت جهانی و قرار گرفتن در وضعیت رقابتی امری اجتناب ناپذیر است. از این رو استفاده از فناوری‌های نوین تجاری در بنگاه‌های صادراتی مورد تأکید قرار می‌گیرد. از آنجا که موفقیت در کسب و کار الکترونیک نیازمند توجه به عوامل جانبی و تأثیرگذار بر آن است لذا شناخت متغیرهای بومی و اثرگذار برآن می‌تواند رهگشا بوده و ضرورت این تحقیق را تا حد زیادی بیان کند. 

فهرست 

  • کلیات
  • مدیریت نیروی انسانی در کسب و کار آنلاین
  • نگرش‌ها، رویه‌ها و تئوری‌ها
  • تعهد
  • ادبیات تحقیق
  • منابع
نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۲۴ صفحه

حجم

۳٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۲۴ صفحه

قیمت:
۵۱,۰۰۰
تومان