دانلود و خرید کتاب راهنمای گام‌به‎گام گروت‌ریزی تجهیزات سنگین حسین مفید
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب راهنمای گام‌به‎گام گروت‌ریزی تجهیزات سنگین اثر حسین مفید

کتاب راهنمای گام‌به‎گام گروت‌ریزی تجهیزات سنگین

معرفی کتاب راهنمای گام‌به‎گام گروت‌ریزی تجهیزات سنگین

راهنمای گام‌به‎گام گروت‌ریزی تجهیزات سنگین نوشته حسین مفید و همکاران درباره یکی از چالش‌های مهم در مهندسی عمران است.

 عملیات نصب تجهیزات و گروت‌ریزی، انتخاب گروت از منظر نوع و کیفیت یکی از چالش‌های مهم در مهندسی عمران است. بسیاری از مواقع مشاوران و کارفرمایان اطلاعات و نگاه صحیحی از کارآیی، توانمندی‌ها و محدودیت‌های انواع گروت‌ها نداشته و در بسیاری از مواقع با وجود این مشکل اقدام به اجرای گروت ریزی تجهیزات مختلف می‌نمایند. 

طبق مشاهدات نویسنده در بسیاری از پروژه‌ها و کارخانجات این کار منجر به آسیب‌دیدگی، ترک‌خوردگی و خوردشدگی گروت در بازه زمانی کوتاه و یا میان مدت شده و باعث آسیب به تجهیزات نصب شده و خروج از مدار گردیدن آنها و یا بروز آسیب به فونداسیون‌های آن شده است.

شاید از دیدگاه بسیاری از مهندسین گروت‌ریزی امری ساده به نظر برسد که بارها تجربه آن را داشته باشند. اما واقعیت این است که هر سازه و هر محل از نظر بارگذاری و محیطی برای انتخاب بهترین گزینه، نیازمند بررسی دقیق است.

از این رو مجموعه کلینیک فنی و تخصصی بتن ایران در راستای اهداف آموزشی خود اقدام به ارائه کتاب راهنمای گام‌به‎گام گروت‌ریزی تجهیزات سنگین به عنوان مجموعه کاملی از منظر محاسبه، خصوصیات و نکات انتخاب گروت و نکات اجرایی گروت‌ها نموده است.

خواندن کتاب راهنمای گام‌به‎گام گروت‌ریزی تجهیزات سنگین را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 کتاب حاضر راهنمایی مؤثر و کاربردی برای مهندسین، مشاوران و دست اندرکاران گامی موثر در سلامت و ارتقا کیفی عملیات گروت‌ریزی در پروژه‌های عمرانی، کارخانجات، پتروشیمی‌ها و سایر صنایع است.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۴۰ صفحه

حجم

۱٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۴۰ صفحه

قیمت:
۴۳,۵۰۰
تومان