دانلود و خرید کتاب فرزندم امروز خلاق، فردا ثروتمند حمیدرضا خزاعی اصل
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب فرزندم امروز خلاق، فردا ثروتمند اثر حمیدرضا خزاعی اصل

کتاب فرزندم امروز خلاق، فردا ثروتمند

معرفی کتاب فرزندم امروز خلاق، فردا ثروتمند

کتاب فرزندم امروز خلاق، فردا ثروتمند نوشته حمیدرضا خزاعلی اصل است. روی صحبت این کتاب با والدینی است که کودکان زیر هفت سال دارند. موضوع آن در خصوص خلاقیت است. 

درباره کتاب فرزندم امروز خلاق، فردا ثروتمند

ثروتمندی فرزند در آینده یکی از مهم‌ترین آرزوهایی است که هر کدام از ما به عنوان والدین برای آنها داریم. این کتاب این آرزو را به حقیقت تبدیل می‌کند. این کتاب سه فصل دارد. فصل اول چالشی است در خصوص خلاقیت. چرا خلاقیت؟ خلاقیت چه نقشی را در زندگی کودکمان بازی می کند؟ منجر به ثروتمندی او در آینده خواهد شد؟ در این فصل، فالگوی بلورین به کمک خواهد آمد و از درون آن آینده را خواهیم دید.

در فصل دوم دست به کار شده و کشاورزی را در ذهن کودکمان آغاز می کنیم. ابتدا پله‌هایی را طی می‌کنیم تا به ساختمان خلاقیت از همکف وارد شویم. سپس تکه‌های زندگی خلاق یک کودک را در چند سال ابتدایی و البته تعیین کننده‌ی زندگی بررسی می‌کنیم. همانطور که درون شکم مادر در هر سنی یک قسمت از بدن بوجود می آید، توانایی‌های خلاقیت هم تکه تکه تکمیل می‌شود.

فصل سوم فصلی کوتاه ولی قابل تأمل است. برای بنای هر ساختمانی زیرکار و پی ساختمان حیاطی است. در اصل همه‌ی ساختمان را روی پی آن بنا می‌کنیم. حال اگر پی ساختمان ناقص و سست باشد این بنا دوام نیاورده، فرو خواهد ریخت. در این فصل پی ساختمان را مستحکم کرده سپس روی آن زیباترین و مرتفع ترین آسمان خراش‌ها را می‌سازیم.

خواندن کتاب فرزندم امروز خلاق، فردا ثروتمند را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام والدین که خوشبختی فرزندشان را می‌خواهند پیشنهاد می‌کنیم

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۹۶ صفحه

حجم

۳٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۹۶ صفحه

قیمت:
۱۷,۰۰۰
تومان