دانلود و خرید کتاب زرزنگ روزبه فروتن پی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب زرزنگ اثر روزبه فروتن پی

کتاب زرزنگ

معرفی کتاب زرزنگ

کتاب زرزنگ از مجموعه گیلان‌شناسی حوزه هنری گیلان است. استاد روزبه فروتن در این کتاب مجموعه‌ای از سروده‎های طنز خود را منتشر کرده است.

درباره کتاب زرزنگ

روزبه فروتن از شاعران نئوکلاسیک گیلکی است که در مجموعه زرزنگ به مضامین اجتماعی نگاهی آمیخته به طنز دارد. زرزنگ در میان مجموعه کارهای شاعران گیلکی رویکردی تازه است چرا که تاکنون در میان شاعران این خطه مجموعه‌ای که تمام آن طنز باشد منتشر نشده بود.

 خواندن مجموعه زرزنگ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 علاقه‌مندان به ادبیات گیلکی و شعر طنز

 درباره روزبه فروتن

 روزبه فروتن متولد  ۱۳۴۶ بندرانزلی است. او سرودن شعر را از سال ۱۳۵۱ آغاز کرد و پس از آن در دوران سربازی موفق شد تعدادی غزل و منظومه بسراید. در سال ۱۳۶۸ وارد انجمن ادبی شیدا شد و پس از آن حرفه‌ای شعر سرود. او در سال ۱۳۶۹ در دانشگاه سبزوار وارد رشته ادبیات فارسی شد و به انجمن ادبی اسرار پیوست. 

شاعر ، پژوهشگر و طنزپرداز گیلانی در همان سال‌ها در انجمن‌های ادبی حوزه هنری مشهد، حوزه هنری تهران، انجمن ادبی خواجوی کرمانی در تهران، انجمن شعر و ادب اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رشت و انجمن شعر حوزه هنری گیلان حضور فعال داشت. و بر آموخته‌هایش می افزود.

روزبه فروتن پی از سال ۱۳۷۲ فعالیت و همکاری خود را به عنوان نویسنده با رادیوهای سراسری کشور آغاز کرد و نویسنده برنامه‌های «در انتهای شب» ، «تحلیل و بررسی ادبیات» و «بچه های انقلاب» در شبکه یک صدا «رادیو ایران» شد.

او در سال ۱۳۷۵ به صدا و سیمای مرکز گیلان انتقال پیدا کرد. و تاکنون به عنوان کارمند رسمی این سازمان مشغول به کار است.

فروتن در طی این سال‌ها ضمن نویسندگی چند برنامه در صدا و سیمای تهران از جمله برنامه ی «صبگاهی» رادیو پیام تهران، برنامه کودک و نوجوان و برنام‌های ادبی شبکه‌های رادیویی یک صدای فرهنگ در این زمینه‌ها در صدا و سیمای گیلان فعالیت داشته است.






نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۷۶۳٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۰۳ صفحه

حجم

۷۶۳٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۰۳ صفحه

قیمت:
۵,۴۰۰
تومان