دانلود و خرید کتاب شبکه‌های میان ارتباطی یوسه دوئاتو ترجمه مهدی شیرازی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب شبکه‌های میان ارتباطی اثر یوسه دوئاتو

کتاب شبکه‌های میان ارتباطی

معرفی کتاب شبکه‌های میان ارتباطی

کتاب شبکه‌های میان ارتباطی با رویکرد مهندسی، اثری یوسه دوئاتو، سوداکار یالامانچیلی و لیونل نی به شبکه‌های ارتباطی پرکاربرد پرداخته‌اند.

کتاب شبکه‌های میان ارتباطی را با ترجمه‌ی مهدی شیرازی و نسیم محمدی در اختیار دارید.

درباره‌ی کتاب شبکه‌های میان ارتباطی

عملکرد بیشتر سیستم‌های دیجیتال امروزه توسط ارتباطات یا اتصال آن‌ها محدود است، نه منطق یا حافظه آن. امروزه در سیستم‌های پیشرفته، بیشترین قدرت را برای رفتن سیم‌ها استفاده می‌شود و بیشتر چرخه‌های ساعت به مدت زمان تاخیر سیم، صرف نظر از تاخیر دروازه صرف می‌شود. با پیشرفت تکنولوژی، حافظه‌ها و پردازنده‌ها کوچک‌تر، سریع‌تر و بدون هزینه‌تر می‌شوند. سرعت نور، با این حال، بدون تغییر باقی می‌ماند. تراکم پین و تراکم سیم‌کشی که اتصالات بین اجزای سیستم را کنترل می‌کنند، در مقیاس کمتری نسبت به اجزای سازنده هستند. همچنین، فرکانس ارتباط بین اجزاء بسیار فراتر از نرخ ساعت پردازنده‌های مدرن است. این عوامل برای ایجاد اتصال به عامل اصلی در موفقیت سیستم‌های دیجیتال آینده ترکیب می‌شوند.

همانطور که طراحان تلاش می‌کنند تا از پهنای باند اتصال کمیاب بهتری استفاده کنند، شبکه‌های اتصال به عنوان یک راه‌حل تقریبا همه‌جانبه برای مشکلات ارتباطی سطح سیستم برای سیستم‌های دیجیتال مدرن ظاهر می‌شوند. 

کتاب شبکه‌های میان ارتباطی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

مهندسان، طراحان شبکه، اساتید و دانشجویان رشته کامپیوتر می‌توانند از محتوا و مطالب کتاب شبکه‌های میان ارتباطی استفاده کنند. 

بخشی از کتاب شبکه‌های میان ارتباطی

یک سیستم کنترل یکپارچه، برای یک ماشین به یک شبکه نیاز دارد که به چندین میکروپروسسور و ابزار متصل است. ویژگی‌ها و هزینه‌ی این شبکه‌ها به طور قابل ملاحظه‌ای به کاربرد آنها بستگی دارد. راه‌حل عمومی وجود ندارد. شبکه‌های میان ارتباطی، برای برخی کاربردها، ده‌ها سال است که مورد مطالعه می‌باشد. از جمله‌ی این موارد شبکه‌های تلفن، شبکه‌های کامپیوتر و باس‌های backplane است. این شبکه‌ها در کتاب‌های زیادی مطرح شده‌اند. هرچند، کاربردهای متعدد دیگری نیز وجود دارند که در این کتاب به طور کامل به آنها پرداخته نشده است. این مورد برای شبکه‌های میان ارتباطی مورد استفاده در مولتی‌کامپیوترها و مولتی‌پروسسورهای توزیع شده با حافظه مشترک است.

فقدان استانداردهای لازم و نیاز به کارایی و قابلیت اطمینان بالا، توسعه شبکه‌های میان ارتباطی برای مولتی‌کامپیوترها را به جلو هل می‌دهد. این تکنولوژی به مولتی‌پروسسورهای توزیع شده با حافظه‌ی مشترک انتقال یافته است، تا مقیاس پذیری این ماشین‌ها را بهبود بخشد. هرچند مولتیپروسسورهای توزیع شده با حافظه‌ی مشترک حتی به کارایی بالاتری نسبت به مولتی‌کامپیوترها نیاز دارند، پیشبرد توسعه‌ی شبکه‌های میان‌ارتباطی حتی بیش از این می‌شود.

فهرست

  • مقدمه
  • لایه‌های سوئیچینگ پیام 
  • بن‌بست، سرحد، گرسنگی
نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۷۸ صفحه

حجم

۴٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۷۸ صفحه

قیمت:
۴۱,۰۰۰
تومان