دانلود و خرید کتاب درآمدی بر مقامات سلوک از منظر قرآن و اهل بیت (ع) حسین روحانی‌نژاد
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب درآمدی بر مقامات سلوک از منظر قرآن و اهل بیت (ع) اثر حسین روحانی‌نژاد

کتاب درآمدی بر مقامات سلوک از منظر قرآن و اهل بیت (ع)

معرفی کتاب درآمدی بر مقامات سلوک از منظر قرآن و اهل بیت (ع)

درآمدی بر مقامات سلوک از منظر قرآن و اهل بیت (ع) اثر حسین روحانی‌نژاد کتابی درباره مقامات سلوک در عرفان اسلامی از منظر قرآن کریم است که در سازمان انتشارات پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی به چاپ رسیده است.

این پژوهشگاه دارای شخصیتی حقوقی، مستقل و در حکم نهاد عمومی، غیردولتی و غیرانتفاعی است که در قالب چهار پژوهشکده حکمت و دین‌پژوهی، نظام‌های اسلامی، فرهنگ و مطالعات اجتماعی و دانشنامه‌نگاری دینی و همچنین مرکز پژوهش‌های جوان فعالیت می‌کند.

پژوهشکده حکمت و دین‌پژوهی فرهنگ و اندیشه اسلامی مشتمل بر شش گروه علمی با عنوان‌های «معرفت‌شناسی»، «مطالعات قرآن و حدیث»، «فلسفه»، «کلام»، «عرفان» و «منطق فهم دین» است 

در راستای تحقق اهداف فوق، هر یک از گروه‌ها پس از تهیه عنوان‌های مطالعاتی اساسی و اولویت‌گذاری و تهیه پیش‌طرح و تصویب آن در شورای علمی گروه، آن را به اعضای هیئت علمی خود یا محققان عرصه دین‌پژوهی واگذار کرده و با نظارت بر روند اجرای تحقیق و تأیید نهایی، برای دسترسی عموم دانش‌پژوهان حوزه دین‌پژوهی، به چاپ و نشر می‌رسانند.

گروه عرفان در این زمینه تا کنون آثار مهمی را عرضه داشته که درآمدی بر مقامات سلوک؛ از منظر قرآن و اهل بیت (ع) نوشته پژوهشگر برجسته و و مربی گروه عرفان پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، حسین روحانی‌نژاد، یکی از این آثار است.

 خواندن کتاب درآمدی بر مقامات سلوک از منظر قرآن و اهل بیت (ع) را به چه کسانی پیشنهاد می کنیم

 طلاب علوم دینی و همه علاقه‌مندان به عرفان اسلامی و علوم قرآنی



نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۹۵٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۳۰۴ صفحه

حجم

۲۹۵٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۳۰۴ صفحه

قیمت:
۴۰,۰۰۰
تومان