دانلود و خرید کتاب غلبه بر بی‌خوابی ایزابل تویوس
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب غلبه بر بی‌خوابی اثر ایزابل تویوس

کتاب غلبه بر بی‌خوابی

معرفی کتاب غلبه بر بی‌خوابی

کتاب غلبه بر بی‌خوابی، نوشته ایزابل تویوس و ترجمه محمود ثابت‌نژاد درباره‌ی انواع بی‌خوابی و روش‌های مقابله و درمان بی‌خوابی است. 

درباره‌ی کتاب غلبه بر بی‌خوابی

خواب یکی از مهم‌ترین نیازهای بدن انسان‌ها است. انسان‌ها با خواب کافی می‌توانند سلامتشان را حفظ کنند، کارآیی مغز را افزایش بدهند و بازدهی خودشان را در طول روز بالا ببرند. اگر بنا به هر دلیلی به بی‌خوابی دچار شده‌اید، باید برای درمان آن اقدام کنید. ایزابل تویوس در کتاب غلبه بر بی‌خوابی درباره‌ی انواع بی‌خوابی‌ها، عواملی که سبب بی‌خوابی می‌شوند و روش‌های غلبه بر بی‌خوابی مطالبی جذاب نوشته است. 

کتاب غلبه بر بی‌خوابی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

علاقه‌مندان به طب سنتی و کسانی که با مشکل بی‌خوابی دست و پنجه نرم می‌کنند، کتاب غلبه بر بی‌خوابی را کاربردی و مفید می‌یابند.

بخشی از کتاب غلبه بر بی‌خوابی

بی‌خوابی‌ها بر سه نوعند:

بی‌خوابی حاد یا گذرا: یک شب یا چند شبانه‌روز ادامه می‌یابد و غالبـاً در اثر تغییرات موقتی در زندگی مانند مسافرت، تغییـرات در برنامـه زنـدگی، نگرانی‌ها یا مشاجره با دیگران ایجاد می‌شود.

بی‌خوابی خفیف: در اثر برخی بیماری‌ها و اختلالات جسمی یا به‌خاطر دوره‌های استرس ناشی از برخی مشکلات ایجاد می‌شود و بیش از سه هفتـه طول نمی‌کشد.

بی‌خوابی مزمن: این نوع بی‌خـوابی بـرای متخصصـان یـک اخـتلال حقیقی خواب است. اغلب، شب‌هـا رخ می‌دهد؛ باعـث اضـطراب مـی‌شـود و یک ماه یا بیشتر (و گـاهی سـال‌هـا) ادامه می‌یابد. 

فهرست 

  • بی‌خوابی چیست؟
  • چه چیزی باعث بی‌خوابی می‌شود؟
  • تغییر سبک زندگی 
  • درمان‌های تکمیلی
  • درمان با گیاهان دارویی
  • غذاهای شفابخش
نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۱

تعداد صفحه‌ها

۹۸ صفحه

حجم

۳٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۱

تعداد صفحه‌ها

۹۸ صفحه

قیمت:
۱۵,۰۰۰
تومان