دانلود و خرید کتاب قاتلان ارتباط مهوش غلامی دویره
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب قاتلان ارتباط اثر مهوش غلامی دویره

کتاب قاتلان ارتباط

معرفی کتاب قاتلان ارتباط

کتاب قاتلان ارتباط، اثر مهوش غلامی دویره، اثری است که به بررسی عواملی که مانع برقراری و ماندگاری ارتباط‌های موثر می‌شوند، می‌پردازد.

درباره‌ی کتاب قاتلان ارتباط

اگر از شما بپرسند که برای برقراری یک ارتباط خوب چه چیزهایی لازم است، چه پاسخی می‌دهید؟ آیا می‌دانید چه عواملی مانع برقراری و ماندگاری ارتباط‌های موثر می‌شوند؟ خب برای داشتن یک ارتباط سالم، سازنده و قوی با دوستان، اعضای خانواده، همکاران و ... لازم است که مهارت‌های ارتباطی را بیاموزیم. در کنارش باید از عواملی که مانع برقراری و ماندگاری ارتباط‌های موثر می‌شوند هم باخبر باشیم. در این صورت یک پکیج کامل برای موفقیت ارتباطی داریم. مهوش غلامی دویره در کتاب قاتلان ارتباط به بررسی عواملی که مانع برقراری و ماندگاری ارتباط‌های موثر می‌شوند پرداخته است. در فصل اول، قاتلان ارتباط شناخته شده و یک به یک بررسی می‌شوند. فصل‌های دوم و سوم به موضوع ادراک و کامل‌گرایی می‌پردازند. در هر فصل کتاب قاتلان ارتباط، تمرین‌ها و راهکارهایی برای رفع مشکلات و قدم گذاشتن در مسیر ساخت ارتباطات سالم وجود دارد. 

کتاب قاتلان ارتباط را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

کتاب قاتلان ارتباط برای تمام کسانی است که دوست دارند عوامل نابودکننده‌ی ارتباطی را بشناسند و آن‌ها را از میان بردارند. 

بخشی از کتاب قاتلان ارتباط

یک ارتباط سالم باعث برقراری ارتباط مؤثر می‌شود و این ارتباط مؤثر شبیه یک واکسن عمل می‌کند که ما را در برابر بیماری‌های روانی و استرس‌ها و هیجان‌های مخرب محافظت می‌کند. مهارت ارتباطی در زمانی که عصر استرس نامیده می شود، در تعارض‌هایی که حال زندگی و روابط ما را مریض کرده است، در شغلی که چالش زیادش باعث شده خودمان را بیکار کنیم، در موفقیت حاصل از کنکورهای زندگی، در محیط خانواده‌ای که هر کس می‌خواهد حرف خودش را به کرسی بنشاند، در جامعه‌ای که امکان دستیابی به دوستان خوب هر روز سخت‌تر می‌شود، در انتخاب همسر، در انتخاب شغل، در پاسخ به درخواست‌های مبهم، در جهانی که نسبت به خودمان رضایت نداریم و عزت نفس پایینی داریم، در شرکتی که رئیس به خوبی قدردان کارمندانش نیست، در مدرسه‌ای که دانش آموزان نمی‌توانند در درس خواندن حال خوبی داشته باشند و معلمان ناراضی هستند، در دنیایی که پدر و مادرها از هر راهی برای فرزاندانشان تلاش می‌کنند تا آن‌ها را راضی نگه دارند دریغ از یک تشکر خشک و خالی، در دنیایی که آمار جدایی همسران دیگر از دست کنترل خارج است، در دنیایی که حتی نمی‌دانیم چطور باید از مهربانی خداوند تشکر کنیم و حتی در دنیایی پر از موفقیت و رشد و رضایت‌مندی یادگیری مهارت ارتباطی و ارتباط مؤثر بازوی پرتوان حرکت‌های رو به صعود است. 

فهرست

  • نقش‌ارتباط
  • شناخت ‌قاتلان ‌ارتباط
  • ادراک
  • از ‌زندان ‌کامل‌گرایی ‌آزاد ‌شو
  • منابع و مآخذ

نظرات کاربران

عارف محمدی
۱۴۰۱/۰۸/۱۸

من خوندمش خوب بود

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۹۶۸٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۳۰ صفحه

حجم

۹۶۸٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۳۰ صفحه

قیمت:
۳۰,۰۰۰
تومان