دانلود و خرید کتاب صحبت کردن با افراد ناشناس مالکوم گلدول ترجمه فاطمه آراوند
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صحبت کردن با افراد ناشناس اثر مالکوم گلدول

کتاب صحبت کردن با افراد ناشناس

معرفی کتاب صحبت کردن با افراد ناشناس

کتابچه صحبت کردن با افراد ناشناس چکیده‌ای از مهم‌ترین مطالب کتابی به همین نام اثر مالکُوم گِلَدوِل است. در این کتاب گِلَدوِل از آنچه باید در مورد افرادی که نمی‌شناسیم بدانیم، سخن می‌گوید.

درباره کتاب صحبت کردن با افراد ناشناس

ما در شناسایی دروغ ناتوان هستیم ماهیت انسان طوری است که فرض را بر حقیقت می‌گذارد؛ ولی ما همیشه در مورد غریبه‌ها قضاوت می‌کنیم. در محل کار، در مهمانی‌ها یا حتی در خیابان، با مردمی با چهارچوب‌ها، فرضیات و پیش‎زمینه‌های مختلفی روبرو می‌شویم. ما مدام درگیر تفسیر کردن کلمات، اهداف و شخصیت افرادی هستیم که واقعا آنها را نمی‌شناسیم. و حقیقت این است که ما بطور باور نکردنی در شناخت غریبه‌ها پرخطا هستیم. شاید اگر ما در شناخت دروغ و حیله بهتر بودیم جامعه وضعیت بهتری داشت.

انسان‌ها برای قضاوت‌کردن غریبه‌ها، بدون هیچ تخصص و شناختی، در حالت آماده‌باش هستند. چون ما فکر می‌کنیم مردم راست می‌گویند، بنابراین متوجه دروغ‌ها نمی‌شویم. همینطور معتقدیم که غریبه‌ها را می‌توانیم بر اساس اطلاعات جزئی و معمولا غیرواقعی قضاوت کنیم. نتیجه‌ی این اعتمادبه‌نفس کاذب این است که ما زمان و حوصله‌ی کافی صرف گوش دادن و درک واقعی همدیگر نمی‌کنیم.

در کتاب صحبت کردن با افراد ناشناس، ما خواهیم فهمید که چرا قضاوت در مورد شخصیت افراد بسیار سخت است. شما خواهید دید چرا ما بطور ذاتی خوش‌بین هستیم و در کشف دروغ اشتباه می‌کنیم.

خواندن کتاب صحبت کردن با افراد ناشناس را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

اگر به کتاب‌های موفقیت و خودیاری علاقه دارید و وقت کافی برای خواندن کتاب صحبت کردن با افراد ناشناس را ندارید، خواندن کتابچه آن را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۰

تعداد صفحه‌ها

۲۰ صفحه

حجم

۰

تعداد صفحه‌ها

۲۰ صفحه