دانلود و خرید کتاب ارتقا دادن رابرت گلیزر ترجمه تکتم سعیدنیا
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ارتقا دادن اثر رابرت گلیزر

کتاب ارتقا دادن

معرفی کتاب ارتقا دادن

کتابچه ارتقا دادن نوشته رابرت گلیزر با ترجمه تکتم سعیدی‌نیا منتشر شده است. این کتاب چکیده‌ای از مفیدترین مطالب کتاب ارتقا دادن است. این کتاب به شما یاد می‌دهد از حدّ و مرزها بگذرید و موفقیت را در خودتان و دیگران آشکار کنید.

درباره کتاب ارتقا دادن

زندگی، مملو از پروژه‌های بلندمدت دشوارست. چه در زندگی شخصی‌تان که روابط فراوانی دارید، چه در حرفه‌تان با چالش‌ها و موانع متعدد آن، موفقیت همیشه ثمره بردباری، سختکوشی، و انعطاف‌پذیری شما می‌باشد.

عملگرایانِ بلندپرواز و عالی دنیا یک ویژگی مشترک دارند: آن‌ها اطرافشان پر از مربیان و راهنماهایی است که آن‌ها را به چالش می‌کشند تا به بهبود خود ادامه بدهند. وجود این افراد خیلی مهم است چون آنچه دوست دارید بشنوید، به شما نمی‌گویند بلکه چیزی می‌گویند که باید بشنوید. آن‌ها شما را در مقابل اشتباهات اجتناب‌پذیرتان مسئول نگه می‌دارند و نشان می‌دهند که چطور می‌توانید به موفقیت بیشتری دست یابید.

در این کتاب، خواهید آموخت،

• چگونه هدفتان را در زندگی مشخص کنید؛

• چرا بهترین وقت شروع برنامه‌های روزمره جدید، صبح است؛

• چرا وقتی مراقب سلامتی جسمی‌تان نیستید، مغزتان هم درد می‌کشد.

خواندن کتابچه ارتقا دادن را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کسانی که می‌خواهند با سرعت دیگران را جا بگذارند و پیشرفت کنند پیشنهاد می‌کنیم

بخشی از کتاب ارتقا دادن

وقتی نوبت به ظرفیت‌سازی می‌رسد، چهار بخش عمده وجود دارد. اولی ظرفیت روحی۳ است. که به تمرکز بر شناختن و آشنا شدن با خودتان و توضیح ارزشها و آرزوهای‌تان مربوط می‌شود. بعدی، ظرفیت عقلی۴ است. چگونه با حداکثر کارایی و نظم و ترتیب، فکر، برنامه‌ریزی، و اجرا کنید. سپس ظرفیت جسمی۵ است – یعنی سلامت و بهبودی جسمی شما. در نهایت، ظرفیت احساسی۶ است. که توانایی مقابله با موقعیت‌های دشوار و کسب بیشترین منفعت از روابط‌تان است.

برای تجسم این بخشها آن را توپی تصور کنید که به چهار حفره تقسیم شده و هر حفره با گاز پر شده است. شکل دوبُعدی این توپ مثل کیکی است که به چهار قسمت برش خورده است. هر چه هوای بیشتری وارد هر یک از این حفره‌ها کنید، توپ با شتاب بیشتری حرکت می‌کند. اما ایراد هم دارد: اگر هر حفره را با همان مقدار گاز پر نکنید، توپ شروع به لرزش می‌کند و از مسیر خارج می‌شود.

این درباره توانایی‌ها و ظرفیت‌های شما هم صدق می‌کند. هر چهار توانایی شما باید متعادل باشند. یعنی همه آنها را همزمان و با دقت و توجه یکسان پرورش دهید.

ظرفیت‌سازی، یک‌شبه اتفاق نمی‌افتد. تمرین می‌خواهد. حتماً باید انگیزه داشته باشید تا اولین جلسه باشگاه‌تان را رزرو کنید، اما این فقط شروع کار است. اگر بخواهید عضله‌سازی کنید و شکم تخت و صافی داشته باشید، باید هر هفته باشگاه را ادامه دهید و ذره‌ذره بهتر شوید.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۰

تعداد صفحه‌ها

۱۷ صفحه

حجم

۰

تعداد صفحه‌ها

۱۷ صفحه