دانلود و خرید کتاب بیماری‌های مقاربتی تاسیا کولنسنیکف ترجمه سیدنادر آزادصفت
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب بیماری‌های مقاربتی اثر تاسیا کولنسنیکف

کتاب بیماری‌های مقاربتی

دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۳از ۴ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب بیماری‌های مقاربتی

کتاب بیماری‌های مقاربتی نوشته تاسیا کولسنیکف، نگاهی دارد به تشخیص، درمان و پیشگیری از این بیماری ها.

بیماری‌های مقاربتی گروهی از بیماری‌ها هستند که اساساً از طریق تماس جنسی انتقال پیدا می‌کنند. افزون بر این، این بیماری‌ها می‌توانند به‌واسطهٔ روش‌های غیرجنسی مثل استفاده از سرنگ مشترک در معتادان تزریقی، در طی زایمان و حتی در طی شیردهی انتقال پیدا کنند. همچنین، برخی دیگر صرفاً از طریق تماس نزدیک با فرد آلوده انتقال پیدا می‌کنند. 

برخی از این بیماری‌ها علائم و نشانه‌های خود را بروز می‌دهند و برخی دیگر نهفته باقی می‌مانند بطوریکه فرد بدون اطلاع از ابتلای خود به آنها می‌تواند آنها را به دیگران منتقل سازد. افزون بر این، عوامل بیماری‌زای مختلفی مثل باکتری‌ها، ویروس‌ها، و قارچ‌ها می‌توانند منجر به بیماری‌های مقاربتی شوند. همهٔ این ویژگی‌ها باعث شده‌اند تا بیماری‌های مقاربتی جزء پیچیده‌ترین و خطرناک‌ترین بیماری‌های تاریخ بشر به حساب بیایند، بطوریکه ابتلا به آنها می‌تواند جنبه‌های گوناگون زندگی فرد- فردی، خانوادگی، اجتماعی، اقتصادی، و روانی- را تحت‌الشعاع قرار دهد.

کتابی که پیش روی شما قرار دارد کتابی مختصر و مفید در زمینهٔ تشخیص، درمان، و پیشگیری از بیماری‌های مقاربتی است. همه‌گیری بیماری‌های مقاربتی، نگرانی های مربوط به این بیماری‌ها، تشخیص و درمان این بیماری‌ها و آینده بیماری‌های مقاربتی در این کتاب به تفصیل بررسی شده‌اند.

 خواندن کتاب بیماری‌های مقاربتی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 خواندن این کتاب و کسب اطلاعات مفید درباره روش‌های پیشگیری و درمان این بیماری‌ها برای همه مفید است.

 بخشی از کتاب بیماری‌های مقاربتی

پرهیز کامل از رابطهٔ جنسی تنها روش تضمینی برای پیشگیری از انتقال بیماری‌های مقاربتی به حساب می‌آید. پرهیز از برقراری رابطهٔ جنسی مؤثرترین روش برای پیشگیری از این گونه بیماری‌ها است چرا که رابطهٔ جنسی مهمترین مسیری است که این بیماری‌ها عمدتاً از طریق آن انتقال پیدا می‌کنند. انتقال غیرجنسی از طریق تماس با خون آلوده دومین مسیر متداول برای انتقال بیماری‌های مقاربتی به شمار می‌رود. با این وجود، اگر یک فرد مواد مخدر را بصورت درون وریدی مصرف نکند، احتمال اکتساب این بیماری‌ها از این مسیر تقریباً برابر صفر است. با این وجود، بدیهی است که هرچند ارتقای پرهیز از رابطهٔ جنسی یک راهبرد پیشگیری خوب برای نوجوانان و جوانان به حساب می‌آید، پرهیز کامل در درازمدت نمی‌تواند یک انتظار واقع‌بینانه و مطلوب باشد برای کسانی که به لحاظ جنسی فعال هستند.





نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۸۰۹٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۵۲ صفحه

حجم

۸۰۹٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۵۲ صفحه

قیمت:
۲۴,۰۰۰
تومان