دانلود و خرید کتاب آموزش فعالیت بدنی برای کودکان مورک کولسن ترجمه سیده‌مریم عباسی‌ده برآفتاب
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب آموزش فعالیت بدنی برای کودکان اثر مورک کولسن

کتاب آموزش فعالیت بدنی برای کودکان

معرفی کتاب آموزش فعالیت بدنی برای کودکان

کتاب آموزش فعالیت بدنی برای کودکان نوشته مورک کولسن با ترجمه مریم عباسی و شیما حسامی و یونس خادمی و لیلا ضرغام منتشر شده است. این کتاب از مجموعه کتاب‌های نشر مبانی است که با هدف آموزش مفاهیم صحیح ورزش و سلامت و تندرستی برای تمام افراد جامعه تألیف شده است. این کتاب با نگاهی دقیق و صحیح ورزش کودکان را بررسی می‌کند.

درباره کتاب آموزش فعالیت بدنی برای کودکان

داشتن آگاهی از تمرینات ورزشی و انجام آن تأثیر فراوانی بر ارتقای سلامت دارد. کتاب حاضر نحوه آموزش مهارت‌های پایه و بنیادی، اصول تمرین، نظارت بر فعالیت، اصول مربیگری و … را در ارتباط با کودکان و نوجوانان ارائه می‌دهد. این کتاب برای دبیران محترم تربیت‌بدنی، مربیان ورزشی سنین پایه و اساتید و دانشجویان دانشگاه در حوزه علوم ورزشی بسیار مفید خواهد بود.

از هزاران سال قبل، حرکت در هر شکلی، بخش ضروری پیشرفت (رشد) و شیوه‌ی زندگی انسان‌ها اعم از شکار، جمع‌آوری و مبارزه برای زنده ماندن دربازی‌های سازماندهی شده که توسط یونانیان و رومی‌ها به‌خوبی مستند شده‌اند بوده است. در هرحرکت با هر هدف خاصی، انقباض عضلانی (کار، آنچه که ما برای اهداف ورزشی به آن اشاره داریم) و به دنبال آن انرژی که برای انجام آن کار استفاده می‌شود موردنیاز است. به‌عبارت‌دیگر برای هزاران سال ما انسان‌ها یک‌گونه بسیار فعال بوده‌ایم که به‌طور مداوم چه برای بقا و چه برای بازی «کار» انجام می‌داده‌ایم. این کتاب کمک می‌کند کودکان سرزنده‌تر و شاداب‌تر زندگی کنند.

خواندن کتاب آموزش فعالیت بدنی برای کودکان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به ورزش و کسانی که دوست دارند فرزندشان زندگی پرنشاط‌‌ ‌تری داشته باشند پیشنهاد می‌کنیم


نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۰٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۳۴۲ صفحه

حجم

۱۰٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۳۴۲ صفحه

قیمت:
۱۱۰,۰۰۰
تومان