دانلود و خرید کتاب در مواجهه سیاست و روان زهره رحیمی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب در مواجهه سیاست و روان

در مواجهه‌ی سیاست و روان تالیف و ترجمه زهره رحیمی است. این کتاب جلد دوم از مجموعه کتاب‌های گامی با نهاد مدنی نشر حزب اراده ملت است.

مجموعه گامی با نهادهای مدنی در راستای آشناسازی علاقه‌مندان و مخاطبان با حوزه نهادهای مدنی و گستره وسیع و چندوجهی آن‌ها نوشته شده است.

 درباره کتاب در مواجهه‌ی سیاست و روان

 بسياري از مشکلات و ناکامي‌هاي ما در کارهاي جمعي، ناشي از ويژگي‌هاي روان‌شناختي و متاثر از مولفه‌هاي رواني و خصلتي آدم‌هاي ماست. جامعه‌ي ما به دلایل مختلف، توان ارضا و اغناي بسياري از نيازهاي روان‌شناختي افراد را ندارد. اکثر خانواده‌ها با تربيت روان‌شناسانه بيگانه‌اند. آموزش‌هاي رسمي و غيررسمي، فارغ از توجه به عناصر روان‌شناختي صورت ميگيرد. و اين همه دست به دست هم مي‌دهند و نسلي را به‌وجود مي‌آورند که سرشار از ناکامي‌ها و خواسته‌هاي دست‌نيافته است. اين رفتارهاي خصلتي چنانچه در وجود رهبران به شکلي منفي متجلي گردد، به مراتب پرهزينه‌تر خواهند بود. در اين کتاب تلاش شده پس از اشاره مختصر به نگرش‌هاي نادرست و رايج روان‌شناختي، روش‌ها و فرايندهاي سيستماتيکي براي رفع آنها به کنش‌گران توصيه گردد. 

درباره کتاب در مواجهه‌ی سیاست و روان

مخاطبان اين متن را، نيروهای ارشد و کادر تشکیلات، اعضا و بدنه‌ي گروه‌ها و همين‌طورعلاقه‌مندانی که سودای پيوستن به يک تشکیلات مدنی را دارند، شامل می‌شوند.



نظرات کاربران

افشین
۱۳۹۹/۰۹/۲۴

بخش اول کتاب بسیار کاربردی است

janan
۱۳۹۹/۰۹/۱۳

بسیارعالی.

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۸۶۳٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۲۰ صفحه

حجم

۸۶۳٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۲۰ صفحه

قیمت:
۱۰,۰۰۰
تومان