دانلود و خرید کتاب واژه‌نامه توصیفی نشانه‌شناسی برانون مارتین
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب واژه‌نامه توصیفی نشانه‌شناسی

کتاب واژه‌نامه توصیفی نشانه‌شناسی نوشته برانون مارتین و فلیزیتاس رینام است که با ترجمه مهدی منتظر قائم و زهرا اسدی منتشر شده است. این کتاب یکی از آثار نشر لوگوس است. نشر لوگوس در راستای مسئولیتی که برای خود در جهت تعمیق روش‌های پژوهش دارد اقدام به نوشتن آثار متنوعی کرده است.

درباره کتاب واژه‌نامه توصیفی نشانه‌شناسی

این کتاب علاوه بر توضیح مفصل حدود ۲۸۰ واژه تخصصی در حوزه نشانه شناسی ساختگرا، نویسندگان در مقدمه روش سه مرحله ای نشانه شناسی مکتب پاریس را شرح می‌دهند. در انتهای کتاب نیز افسانه زیبای خفته ارائه می‌شود و مدل تحلیل سه مرحله‌ای روی این افسانه به طور کامل و مبسوط پیاده می‌شود تا نمونه‌ای عملی در اختیار خوانندگان باشد. واژه‌نامه انگلیسی به فارسی و نمایه نیز به این کتاب افزوده شده است تا بتوان به راحتی از ان استفاده کرد. نشانه‌ها بدون درک معانی‌شان از ارزشی برخوردار نیستند. چگونگی ساخت معنا به وسیله نشانه‌هاست که آن‌ها را ارزشمند می‌سازد. طی چند دهه اخیر، نشانه‌شناسی از محبوبیت فزاینده ای برخوردار شده است. در عین حال، بسیاری از اصطلاحات آن هنوز مبهم‌اند. واژه‌نامه نشانه‌شناسی توصیفی بر اساس نظریه تکامل یافته مکتب نشانه‌شناسی پاریس که به وسیله گریماس بنیان‌گذاری شد به رشته تحریر درآمده است. این واژه نامه فرازبان نشانه‌شناسی شامل تعریفی اولیه از هر مفهوم همراه با تاریخچه مختصری از جزئیات نشانه‌شناسی اروپایی است. 

خواندن کتاب واژه‌نامه توصیفی نشانه‌شناسی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 این کتاب راهنمایی بسیار ضروری و ارزشمند برای درک اصطلاحات نشانه‌شناسی است و شامل توضیحات دقیق نظری و عملی برای پژوهش‌گران، دانشجویان و دانش‌آموختگان در تمامی سطوح است.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۲۳۲ صفحه

حجم

۳٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۲۳۲ صفحه

قیمت:
۵۲,۰۰۰
تومان